شنبه 10 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

علت لغو کنسرت ايرج اعلام شد

تهران - ايرنا- مديرکل دفتر موسيقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نبود صداقت از سوی گروه عقيق مبنی براستفاده از حسين خواجه اميری ( ايرج ) بدون کسب مجوز قبلی موجب لغو اجرای اين گروه در تالار انديشه شد.

پيروز ارجمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ايرنا افزود: گروه عقيق قرار بود روز ۱۸ اسفند ماه در دوسانس در تالار انديشه به صحنه برود .برای اين گروه مجوز اجرای به خوانندگی کامران صفاری صادر شده بود اما آنها حسين خواجه اميری را اضافه کرده بودند.

ارجمند افزود : اين درحالی است که قرار بود اين گروه موسيقی از خواجه اميری (ايرج ) در حاشيه کنسرت تجليل کند ، اما در تبليغات به دور از صداقت نام وی به عنوان خواننده گروه ذکر شده بود که با مجوز قبلی گروه در تناقض بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين آهنگساز خاطرنشان کرد: اعتماد متقابل هنرمندان و مسئولان در اولويت دفتر موسيقی قرار دارد اما اقداماتی که از لحاظ اخلاقی و حقوقی دفاعی ندارد برای ما قابل گذشت نيست .

وی تصريح کرد : در پيامک هايی که توسط شرکت توزيع کننده بليت نيز ارسال می شد، اين گونه عنوان شده که کنسرت ايرج لغو شده است که همين نشان می دهد که گروه نام اين خواننده را برای فروش بيشتر بليت استفاده کرده است.

ارجمند ادامه داد : دفتر موسيقی اهل تعامل و همکاری است اما اگر فرد يا گروهی بخواهد از اعتماد ما سوء استفاده کند با برخورد جدی حقوقی روبه رو می شود.

وی خاطر نشان کرد: مخاطبان موسيقی بايد به دفتر موسيقی حق بدهند که وقتی اعتماد متقابل نباشد برنامه ای لغو شود، اين دفتر به عنوان متولی حمايتی، نظارتی و ارزشيابی سعی خود را می کند تا در کمترين زمان ممکن و با رعايت تمامی ضوابط قانونی و با حسن اعتماد، مجوزها صادر شود.

وی با بيان اينکه کوتاه شدن مدت زمان اخذ مجوز نيز در اين مدت کوتاه نشان می دهد که همه چيز برپايه حسن اعتماد متقابل بوده ، افزود : به همان نسبت نيز توقع دفتر از همه هنرمندان رعايت تمامی موازين اخلاقی و حقوقی است.

به گزارش ايرنا ، در اطلاعيه منتشره توسط گروه عقيق حسين خواجه اميری (ايرج) به عنوان خواننده ميهمان اين گروه در اجرای روز ۱۸ اسفند معرفی شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016