یکشنبه 31 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

آموزش تصویری جایگزین آموزش معلم و شاگردی می‌شود

کارشناس تولید فیلم دفتر تکنولوژی آموزش و پرورش کشور گفت: به زودی تمام مدارس کشور به تخته هوشمند مجهز می شوند و آموزش تصویری جایگزین آموزش معلم و شاگردی می شود.

محسن پناهی درحاشیه افتتاح جشنواره فیلم رشد قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در قزوین، گفت: با توجه به پیشرفت دانش و فناوری و به جهت حفظ وجهه معلمان آموزش مدارس کشور به سمت آموزش تصویری می رود.

وی افزود: با تجهیز مدارس به تخته هوشمند دانش‌آموزان بحث علمی را از طریق تصویر انجام می‌دهند و از آموزش در مدارس از حالت سنتی "معلم و شاگردی" فاصه می گیریم و به سمت آموزش نوین بر پایه تکنولوژی حرکت می کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارشناس تولید فیلم دفتر تکنولوژی آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: طبق نظر وزیر آموزش و پرورش دانش‌آموزان پنجشنبه‌ها در مدارس بدون کتاب سر می کنند.

وی تصریح کرد: روزهای پنجشنبه زنگ سینما به مدارس اختصاص داده می شود و دانش آموزان با دیدن تصاویر و فیلم‌های علمی، تربیتی به مسائل تربتی تعلیمی دسترسی پیدا می کنند.

پناهی با بیان اینکه یکی از داوران چهل و سومین جشنواره فیلم رشد بوده است گفت: جشنواره فیلم رشد یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های کشور بوده است که با هدف رشد تکنولوژی و افزایش دانش و اطلاعات معلمان برگزار می شود.

وی ادامه داد: یک دقیقه فیلم به انداز 400 کلمه تاثیرگذار است به همین دلیل جشنواره فیلم رشد دانش آموزان و معلمان را به فیلم‌سازی تشویق می کند.

داور جشنواره فیلم رشد افزود: در چهل و سومین جشنواره فیلم رشد 1532 فیلم در بخش مختلف بین المللی فیلم کوتاه و بلند توسط دانش آموزان فیلم ساز ایرانی و خارجی به جشنواره ارسال شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016