دوشنبه 1 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

افزايش ۳۰ درصدی حق بيمه شخص ثالث از امروز لازم‌الاجرا است

• با توجه به افزايش ۳۰ درصدی تعدات جانی، حوادث و مالی نرخ حق بيمه شخص ثالث به همين تناسب افزايش خواد يافت که اين افزايش قيمت از امروز لازم‌الاجرا است.

ایلنا - رييس سابق بيمه شخص ثالث بيمه ايران گفت: با توجه به افزايش ۳۰ درصدی تعدات جانی، حوادث و مالی نرخ حق بيمه شخص ثالث به همين تناسب افزايش خواد يافت که اين افزايش قيمت از امروز لازم‌الاجرا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



علی شعبانی کارشناس بيمه خودرو و رييس سابق بيمه شخص ثالث بيمه ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در خصوص نرخ جدی بيمه شخص ثالث اظهار داشت: بر اساس تعدات جانی ماليع حوادث راننده بيمه‌نامه‌های شخص ثالث افزايش خواهد يافت.

وی با بيان اين مطلب که نرخ تعهدات جانی قبل ۱۵۲ ميليون بوده است افزود: تعهدات جانی و حوادث راننده با حدود ۳۰ درصد افزايش به۲۰۰ ميليون تومان و تعدات مالی که ۲.۵ درصد تعدات جانی است، از ۳ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان به ۵ ميليون تومان افزايبش پيدا خواهد کرد.

اين کارشناس بيمه خودرو ادامه داد: به تناسبی که تعهدات افزايش پيدا می‌کنند نرخ حق بيمه نيززياد خواهد شد همچنين بيمه مرکزی نسبت به اعلام جدول نرخ حق بيمه‌ها با توجه به مصوبه هيات وزيران اقدام خواهد کرد.

شعبانی با اشاره به اينکه نرخ حق بيمه جديد از امروز توسط شرکت‌ها بيمه لازم‌الاجرا است تصريح کرد: بيمه مرکزی جدول نرخ حق بيمه‌هه را امروز اعلام می‌کند که شرکت‌های بيمه بر اساس آن می‌توانند نرخ‌های صوب را از ان استخراج کنند.

رييس سابق بيمه شخص ثالث بيمه ايران در پايان دو نکته را خاطر نشان کرد: شرکت‌ها بيمه موظف به رعايت نرخ‌های جديد از تاريخ ۱۳۹۳.۲.۱ هستند که بايد بر اساس آن بيم نامه‌ها را صادر کنند و بيمه‌گذارانی که با تعهدات کم‌تر از نرخ جديد بيمه‌ نامه برايشان صادر شده است جهت به روزرسانی کردن بيمه نامه‌ خود به شرکت‌های بيمه رجوع کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016