چهارشنبه 5 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

اقدام به خودکشی زن ميانسال در مترو وليعصر

زنی خود را جلوی قطار مترو پرتاب کرد.

احسان مقدم مديرروابط عمومی متروی تهران در گفت‌وگو با ايسنا، ضمن تاييد اين حادثه، گفت: حدود ۲۰ دقيقه پيش خانم ميانسالی در چهارراه وليعصر خود را مقابل قطار مترو پرتاب کرد.

وی ادامه داد: اين فرد توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مقدم در خاتمه ضمن ابراز تاسف از اين حادثه، در عين حال اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در خطوط مترو وجود ندارد و کار به صورت عادی دنبال می‌شود.

عباسی روابط عمومی اورژانس تهران درباره وضعيت جسمی و بالينی اين زن که به گفته وی حدود سی ساله بود، گفت: متاسفانه اين فرد شرايط جسمی مناسبی ندارد و جهت ادامه درمان‌های اورژانسی به بيمارستان منتقل شد.

مرد جوان ۲۸، ۲۹ ساله‌ای که از نزديک شاهد اين حادثه بود، در اين باره گفت: من در فاصله چند قدمی از اين زن قرار داشتم، او در حال مکالمه تلفنی بود و از صحبت‌هايش می‌توان گفت که از دادگاه خانواده بازگشته بود.

يکی ديگر از شاهدان عينی نيز اظهار کرد: پيش از اينکه اين زن خودش را به روی ريل قطار پرتاب کند کيفش را به همراه يک يادداشت روی زمين گذاشت که گويا آن يادداشت را به يکی از ماموران آتش نشانی دادند.

مشاهدات حاکيست ماموران آتش‌نشانی و آمبولانس در ميان انبوه جمعيت ابتدا کيسه‌ای زردرنگ که دو کفش کتانی سفيد به چشم می‌خورد و به دنبال آن مصدوم را در کيسه مخصوص سياه رنگی که بخشی از صورت خونين وی نيز ديده می‌شد، به آمبولانس حمل کردند.

همزمان با اين حادثه، زنی ديگر نيز به دليل مشاهده اين صحنه بيهوش و به بيمارستان منتقل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016