یکشنبه 9 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

تشییع پیکر حسن رضیانی با حضور اندک هنرمندان

hassanRezaikhatm0.jpg
پیکر حسن رضیانی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با حضور علاقه‌مندانش و تعداد اندکی از هنرمندان از خانه سینما تشییع شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم که صبح امروز (یکشنبه 9 شهریورماه)‌ برگزار شد‌، کامران ملکی به عنوان مجری این برنامه درباره مرحوم رضیانی گفت: ایشان در محله کودکی من زندگی می‌کردند و همیشه دیده بودم علی‌رغم محبوبیتی که در آن زمان داشتند، اما برخوردشان با مردم بسیار خوب بود و معتقدم امروز اگر قلب حسن رضیانی ایستاده، اما معرفتش باقی است.

hassanRezaikhatm1.jpg

علی دهکردی از شورای مرکزی بازیگران هم در سخنانی با بیان اینکه بر ساحت این بازیگر به خاطر ثبت خاطرات شخصی خود احترام می‌گذاریم اظهار کرد: مرحوم رضیانی یکی از خاطره‌سازترین بازیگران نسل ما بود و ما در جاده‌ای که او ساخته است حرکت می‌کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: او با عشق به هنر زنده بود و به جای رفتن از ایران ماند و به مردم احترام گذاشت. در واقع موقعیت بهتر را رها کرد که این وجه ملی و انسانی بسیار با ارزش است. ما با خاطرات خوب و خوش این بازیگر یاد و خاطره خودمان را هم دلنشین می‌کنیم.

فرامرز امینی از علاقه‌مندان و دوستان این بازیگر هم در سخنانی از خانه سینما و معاونت هنری برای همکاریشان در مراحل خاکسپاری حسن رضیانی قدردانی کرد.

hassanRezaikhatm2.jpg

hassanRezaikhatm3.jpg
در ادامه رفیع برنا، از دیگر همکاران حسن رضیانی که در دو فیلم با او همکاری داشته است نیز اظهار کرد: او بسیار لایق و دوست داشتنی بود و دوست داشت همه را بخنداند.

گیتی معینی، از بازیگران حاضر در این مراسم نیز با اهدای قطعه شعری به حسن رضیانی اظهار کرد: امیدوارم درک رفتن ما وجود داشته باشد و کاری کنیم مردم برای ما هم بیایند.

پایان‌بخش این برنامه سخنان دکتر محمد جمالی - نوه مرحوم حسن رضیانی - بود که ضمن تشکر از حاضران گفت: پدربزرگم 70 سال برای مردم کار هنری کرد و حضور شما ما را آرام می‌کند و این نشان می‌دهد عشق پدربزرگم به هنر بی‌دلیل نبود.

حبیب اسماعیلی از معدود چهره‌های آشنا در این مراسم بود.

حضور تعدادی از اعضای انجمن صنفی سینما و تلویزیون با کت و شلوار یک‌دست در کنار پیکر حسن رضیانی جلب توجه می‌کرد که کامران ملکی از آنها به عنوان انتظامات حاضر در برنامه تشییع نام برد.

پیکر این بازیگر برای خاکسپاری به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) رهسپار شد.

مراسم ختم زنده‌یاد حسن رضیانی چهارشنبه - 12 شهریور ماه - از ساعت 17 و 30 الی 19 در مسجد حجت بن الحسن (عج) برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016