سه شنبه 6 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

تعرفه اتصال به اینترنت موبایل نسل سوم اعلام شد: هر کیلوبایت ۲/۵ ریال

IMG17383856.jpg
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه جديد ارائه خدمات داده در شبكه هاي موبايل برای اتصال مشترکان به اینترنت از طریق موبایل نسل سوم را تصويب کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، کمیسيون تنظيم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه خود تعرفه جديد ارائه خدمات داده‌ در شبكه تلفن همراه را به تصویب رساند.

این مصوبه در راستای یكسان‌سازي تعرفه در نسل‌هاي مختلف تلفن‌همراه، پس از بررسي مصوبات شماره 45 و 142 كميسيون تنظیم مقررات ارتباطات كه براساس آن تعرفه‌هاي مختلفي با تفكيك تكنولوژي براي نسل سوم -3G - و GPRS براي سيم‌كارتهاي دائمي از نيم ريال تا 14.8 ریال وجود داشت تصویب شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براین اساس در آخرين جلسه كميسيون كه با حضور نمايندگان اپراتورهاي تلفن همراه برگزار شد، پس از بررسي تحليل‌هاي ارائه شده از سوي آنان، سقف تعرفه هر كيلو بايت تبادل دیتا در شبكه تلفن همراه مستقل از تكنولوژي براي سيم‌كارتهاي دائمي 2.5 ریال تعيين شد.

همچنين در اين جلسه تصميم‌گيري شد كه در شهريور سال 94، كميسيون با توجه به بازخوردهاي حاصل از اجراي اين مصوبه و وضعيت استفاده از اين نوع خدمات در كشور و با افزايش پوشش نسل‌هاي جديد، تعرفه خدمات داده‌ را به صورت مجدد بررسي و تعيين كند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجوز ارائه خدمات نسل سوم موبایل از اواسط مردادماه امسال شکل عمومی به خود گرفت و هم اکنون 3 اپراتور موبایل کشور امکان ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه را دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016