پنجشنبه 4 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرويز پرستويی: ۱۴ سال قاچاقی کار کردم

پرويز پرستويی گفت: ۱۴ سال قاچاقی کار کردم و نتوانستم جايزه‌هايم را به کسی نشان دهم.

به گزارش ايسنا، اين بازيگر اظهار کرد: زندگی برايم در سال‌هايی کودکی به‌سختی گذشت، به‌طوری که در آن سال‌ها اکثر پدر و مادرها دلخوشی‌شان اين بود که فرزاندان‌شان معلم، دکتر، خلبان و ... شوند، اما من به اصطلاح آن روزها مطربی می‌کردم و مجبور بودم قاچاقی کار کنم.

وی ادامه داد: در آن زمان، در محيطی زندگی می‌کرديم که به لحاظ فرهنگی مناسب نبود و نگرانی‌های خانواده نيز بجا بود و حتی يک‌بار که به سينما رفتم، مادرم داغ در دستم گذاشت که هنوز هم هست، آن داغ را می‌بوسم چون خانواده نگران بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او اظهار کرد: بايد شکرگزار امنيت و آرامش حاکم بر کشور باشيم، چراکه ما ايرانيان سه دهه است که ايثارگری می‌کنيم. همه با وجود امنيت، فراق بال داريم و جای شکر دارد.

پرستويی نسل جوان را آينده‌سازان کشور دانست و گفت: اگر جوانان نباشند، مملکت به فنا می‌رود و بايد قدر اين جوانان را بدانيم.

وی قانع بودن به داشته را کاری نسنجيده ارزيابی و بيان کرد: بايد با هدف زندگی کنيم و هيچ‌وقت به داشته‌های فرهنگی، هنری و علمی خود قانع نباشيم.

اين بازيگر با اشاره به فعاليت ۴۶ ساله‌اش در عرصه سينما و هنر، گفت: پرويز پرستويی شايد دو نفر باشد، يکی من که پرويز پرستويی هستم و ديگری پرستويی‌ای که شما بار آورده‌ايد و اين پرستويی، امانتی است که از مخاطب دارم و اگر نخواهيد، می‌توانيد آن را بگيريد.

پرستويی عمل و کار با نيت درست و خالصانه را رمز موفقيت دانست و ادامه داد: در هر کاری که هستيم، بايد درست کار کنيم. هنرمند هربار شخصيتی را خلق می‌کند، مخاطب با او همزادپنداری می‌کند و بايد به‌نحو احسن از عهده‌ی اين مسووليت برآيد.

وی که در نخستين جشنواره‌ی سالانه‌ی تجليل از برگزيدگان دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تبريز سخن می‌گفت، با اظهار خرسندی از حضورش در جمع دانشجويان، افزود: آذربايجان و تبريز، هنرمندان، شعرا، ادبا، دانشمندان و عالمان بزرگی داشته است و دارد و فرهيختگان اين سرزمين هميشه در تاريخ ايران نام‌آور بوده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016