جمعه 12 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پاسخ کیانوش عیاری به ایوبی

1420030559599_1.jpg
کیانوش عیاری به عذرخواهی رئیس سازمان سینمایی برای اکران نشدن فیلم «خانه پدری» پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، در پی جلوگیری از اکران فیلم «خانه پدری» و موکول زمان نمایش آن به شرایطی مناسب، حجت‌الله ایوبی از همه کسانی که از فراهم نشدن زمینه‌های اکران این فیلم در گروه هنر و تجربه آزرده خاطر شدند، پوزش خواست.

کیانوش عیاری در پاسخ به این عذرخواهی به ایسنا گفت: در میان زیان‌های متعددی که عدم نمایش «خانه پدری» از جنبه‌های مختلف مالی و غیر مالی داشت‌، شاید تنها یک دستاورد حاصل شده باشد و آن هم عذرخواهی آقای ایوبی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: آنچه این اقدام را مهم می‌کند، این است که ایشان از مردم عذرخواهی کرد، در حالی که آن‌ها در اینگونه مواقع اصولا عادت به شنیدن عذرخواهی ندارند و من نمی‌دانم آخرین باری که مردم از یک مقام مسئول عذرخواهی شنیدند، کِی بوده است.

کارگردان فیلم «خانه پدری» ادامه داد: آقای ایوبی به خیلی از مسئولان گذشته‌، حال و آینده نشان داد که عذرخواهی کردن نه تنها به منزله نقد خود و عملکردشان نیست، بلکه حتی در بدترین شرایط می‌تواند به یک ارزش افزوده و نشانه صلابت مدیریت تبدیل شود.

عیاری در پایان گفت: امیدوارم این عمل متمدنانه‌ی آقای ایوبی به عنوان تنها دستاورد مثبت اکران نشدن فیلم «خانه پدری»، همانند یک یادگار برای حداقل بخشی از جامعه باقی بماند و تعمیم پیدا کند.

به گزارش ایسنا،اکران «خانه پدری» پس از دو روز نمایش در چند سانس محدود، متوقف شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016