شنبه 9 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

اعتراض عليرضا قربانی به لغو کنسرتش در خراسان

تهران - ايرنا - کنسرت عليرضا قربانی در حالی که قرار بود شامگاه ۶ اسفندماه در شهر گلبهار شهرستان چناران از توابع شهر مشهد برگزار شود، در لحظات نزديک به اجرا و در حالی که گروه آماده حضور در سالن بودند، لغو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عليرضا قربانی به دنبال لغو کنسرت گروهش، در گفت و گو با «موسيقی ما»، ضمن اعتراض شديد به لغو اين کنسرت گفت: برای من، اين اقدام جای تأسف و تعجب بسيار دارد. نهادهای قضايی اگر می خواهند اعمال نفوذ کنند، بايد عليه اداره ارشاد استان يا نهادهای ديگری که در رابطه با اعطای مجوز دخيل بوده اند، وارد عمل شود نه اينکه به صورت مستقيم با برگزارکنندگان کنسرت برخورد کرده و مانع از اجرای برنامه توسط آنان شوند. وی در اين باره افزود: بايد اين مسأله از لحاظ قانونی نيز مورد بررسی قرار گيرد اما در اين ميان چند نکته مهم وجود دارد که برای من بسيار باعث تأسف و بيش از آن تعجب است. اگر در اين باره خلاف يا ممنوعيتی وجود دارد، چرا شورای تأمين استان، اداره کل ارشاد و اداره اماکن اين مجوز را داده اند؟

وی درپايان درباره نااميدی هنرمندان از برخوردهايی اينچنين هم گفت: ما تاکنون دلسرد نشده ايم و از اين به بعد هم نخواهيم شد. اتفاقاً مسائلی از اين دست باعث می شود، در راه مان مصمم تر شده و اجرای برنامه را به عنوان يک وظيفه برای خودمان بدانيم. ما بايد قانون شکنان را متوجه اين مسأله کنيم که موسيقی، يکی از باارزش ترين و مهم ترين هنرهای خداوند است و می تواند در جامعه بسيار تأثيرگذار باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016