یکشنبه 6 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

رخشان بنی‌اعتماد در آمريکا چه کرد؟ + عکس


رخشان بنی‌اعتماد

فيلم «قصه‌ها» رخشان بنی‌اعتماد در دانشگاه ايالتی نيومکزيکو آمريکا با حضور اين کارگردان به نمايش درآمد و او اين نمايش را به پسرش تقديم کرد.

به گزارش خبرنگار ايسنا، رخشان بنی‌اعتماد در اين نشست که به دعوت تشکل دانشجويان ايرانی و با حضور برخی از دانشجويان و اساتيد اين دانشگاه و جمعی از ايرانيان ساکن ايالتهای نيومکزيکو و تگزاس، برگزار شده بود با اشاره به اينکه ساليان زيادی است که پسرش در خارج از ايران زندگی می‌کند و تا به حال موفق به تماشای فيلمهای او (مادرش) بر پرده سينما نشده است، گفت که اين نمايش برای وی بسيار ويژه است و آن را به پسرش "تنديس" تقديم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سپس فيلم «قصه‌ها» به نمايش درآمد، فيلمی که برنده جايزه بهترين فيلمنامه از جشنواره بين المللی ونيز، جايزه بهترين فيلم در جشنواره فيلم کلکته و برنده جايزه ويژه هيئت داوران جشنواره فيلم آسيا پاسيفيک، شده است.

پس از نمايش فيلم جلسه پرسش و پاسخ با حضور رخشان بنی‌اعتماد برگزار شد.


پسر رخشان بنی‌اعتماد در نمایش قصه‌ها در آمریکا

ارتباط شخصيتهای فيلم با فيلمهای قبلی اين کارگردان، بستر اجتماعی فيلم، موانع و مشکلات ساخت چنين فيلمی، عمده موضوعات سوالهای مطرح شده اين نشست را تشکيل می‌دادند.

رخشان بنی اعتماد هم در بخش‌های از اين نشست‌ با اشاره به اينکه قصه اکثر شخصيتهای اين فيلم، ادامه شخصيتهای فيلمهای گذشته اين کارگردان است، تاکيد کرد که اين فيلم روايتی کاملاً مستقل دارد و برای فهم آن اصلاً لازم به آشنايی مخاطب با سرگذشت شخصيتها نيست.

دانشگاه ايالتی نيومکزيکو که رخشان بنی‌اعتماد طی چند روز گذشته مهمان ويژه آن بود، در شهر لاسکروسس آمريکا واقع شده است.


نمایش قصه‌ها در آمریکا

به گزارش ايسنا،فيلم «قصه‌ها» در سال ۹۰ با نگاهی به شخصيت فيلم‌های قبلی بنی‌اعتماد ساخته شده است و در آن بازيگرانی چون گلاب آدينه، صابر ابر، فرهاد اصلانی، بابک حميديان، نگار جواهريان، ريما رامين‌فر، حبيب رضايی، عاطفه رضوی، مهراوه شريفی‌نيا، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنيان، باران کوثری، پيمان معادی، فاطمه معتمدآريا، حسن معجونی، مهدی هاشمی و... ايفای نقش کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016