یکشنبه 14 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

روایت کمال تبریزی از فیلم دیدن با احمدی‌نژاد

13-12-1-162444img_0179.jpg
کمال تبریزی می‌گوید که برای گرفتن فیلم «از رییس‌جمهور پاداش نگیرید» به دیدار محمود احمدی‌نژاد رفته از او خواسته که فیلم را ببیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کارگردان در مصاحبه با هفته‌نامه تماشاگران، روایتی جالب از تلاش‌هایش برای گرفتن مجوز فیلم «از رییس‌جمهور پاداش نگیرید» ارائه داده است.

او گفته که شمقدری معاون سینمایی وقت ارشاد، به دلیل مشکل شخصی که با تبریزی داشته اجازه اکران این فیلم را نداده و حتی وقتی احمدی‌نژاد دستور داده تا مجوز اکران این فیلم صادر شود از آن تمرد کرده است:‌ «اتفاقاً اواخر دوره آقاي احمدي‌نژاد، يعني دو سه ماه به رفتن ايشان، به پيشنهاد تهيه‌كننده گفتيم اين فيلم را ببريم ايشان هم ببيند. چون تا آن زمان فقط با آقاي شمقدري و تيم ايشان در ارتباط بوديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نسخه كامل فيلم بدون مميزي را برديم و با هم نشستيم و ديديم. همين‌طوركه نگاه مي‌كرد به بعضي صحنه‌ها كه مي‌رسيد مي‌گفت اينجا منظورت من بودم؟ من هم مي‌گفتم بله‌‌‌؛ مي‌خنديديم و دوباره ادامه مي‌داديم. در چند صحنه اين را گفت و در نهايت هم گفت به نظر من اشكالي ندارد.»

تبریزی ادامه داده: «بعد به آقاي شيخان گفت با آقاي شمقدري تماس بگير بگو مجوز اين را صادر كند كه بعد از آن جلسه پيش آقاي شيخان رفتيم – اين كدها كه مي‌دهم براي اين است كه كسي نتواند تكذيب كند- آقاي شيخان جلوي من و آقاي كريمي با شمقدري تماس گرفت و گفت احمدي‌نژاد فيلم را ديده و مي‌گويد اشكالي ندارد پروانه آن را صادر كنيد‌‌‌؛ ما هم تشكر كرديم و آمديم، ولي شمقدري از دستور مافوقش تمرد كرد! البته اين اواخر به اين نتيجه رسيدم كه شايد اگر همان ابتدا كه با ما مخالفت كردند مستقيم پيش خود ايشان يا آقاي مشايي مي‌رفتيم مشكل‌مان حل مي‌شد كه البته نرفتيم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016