چهارشنبه 5 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

تصویر پگاه آهنگرانی بار دیگر در صدا و سیما حذف شد

0,,17188099_303,00.jpg
عوامل فیلم "نزدیک‌تر" اعلام کردند که صدا و سیما تیزر فیلم را با حذف نام و تصویر پگاه آهنگرانی که از بازیگران این فیلم است، پخش خواهد کرد. پیش از این نیز تصویر آهنگرانی در تیزر فیلم دیگری سانسور شده بود.

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بار دیگر پگاه آهنگرانی، بازیگر سینما را ممنوع‌التصویر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عوامل سازنده‌ی فیلم "نزدیک‌تر" که آهنگرانی یکی از بازیگران آن است، اعلام کردند، مسئولان صدا و سیما به آنها گفته‌اند که تیزر تبلیغاتی این فیلم با حذف تصویر و نام پگاه آهنگرانی از تلویزیون پخش خواهد شد.

عوامل این فیلم توضیح ندادند که چرا بار دیگر صدا و سیما نام و تصویر آهنگرانی را حذف کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پیش از این نیز در آبان ماه ۹۴ نام و تصویر پگاه آهنگرانی و باران کوثری، دیگر بازیگر سینما، در صدا و سیما سانسور شده بود. این دو بازیگر نقش‌هایی کلیدی در فیلم "جامه‌دران" ایفا می‌کردند، با این‌حال در تیزر تبلیغاتی این فیلم در صدا و سیما هیچ اثر و نامی از آن‌ها نبود.

حمیدرضا قطبی، کارگردان فیلم "جامه‌دران" به رسانه‌ها گفته بود که از این اقدام صداوسیما "متعجب و حیرت‌زده‌" شد.

تاکنون صداوسیما دلیل روشنی برای ممنوعیت تصویر پگاه آهنگرانی اعلام نکرده است. بااین‌حال به ‌نظر می‌رسد که او به دلیل پرونده‌ی قضائی و حکم ۱۸ ماه حبس تعزیری در صدا و سیما بایکوت شده است.

پگاه آهنگرانی در تیرماه سال ۱۳۹۰ به دست حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شده بود. او قرار بود به آلمان سفر کند و برای دویچه‌وله فارسی وبلاگی درباره‌ی بازی‌های جام‌جهانی فوتبال زنان بنویسد. آهنگرانی نزدیک به یک ماه بعد با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

دادگاه بدوی این بازیگر سینما را به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم کرد. منیژه حکمت، کارگردان سینما و مادر پگاه آهنگرانی به رسانه‌ها گفت که دخترش بیش از ۳ سال است که با حکم قضائی ممنوع‌الخروج است و از حق سفر به خارج از ایران محروم شده است. حکم حبس تعزیری آهنگرانی به مرحله اجرا نرسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016