یکشنبه 19 دی 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

کیانوش عیاری: هیچ فیلمی نمی‌سازم که خانم‌ها در آن روسری به سر داشته باشند

655011_954.jpg
در حالی که دبیر جشنواده فیلم فجر اعلام کرده بود که فیلم «کاناپه» ساخته کیانوش عیاری به دلیل مسائل ممیزی مورد بررسی قرار نگرفته و در میان فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر نخواهد بود، کیانوش عیاری گفته که به هیچ عنوان به رای هیات انتخاب جشنواره اعتراض ندارد و اعتقاد دارد رد شدن فیلم «کاناپه» از سوی هیات انتخاب جشنواره، کاملا طبیعی و قابل پیش‌بینی بوده است.

به گزارش عصرایران به نقل از سینما سینما؛ کیانوش عیاری درباره حضور نداشتن فیلم «کاناپه» در بخش مسابقه سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر گفته: «من از ابتدا می‌دانستم که این فیلم برای بخش جایزه انتخاب نخواهد شد، زیرا بازیگران خانم ما در این فیلم روسری به سر ندارند، در «کاناپه» شش بازیگر خانم ایفای نقش کرده‌اند که همه آنها موهایشان را با نمره چهار کوتاه کردند. تمام سکانس‌های فیلم این خانم‌ها با کلاه گیس هستند و پوشش خاصی ندارند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او گفته از ابتدا برایش روشن بود و می‌دانست که این فیلم را کنار می‌گذارند و با این علم فیلم را ساخته است.

عیاری گفته که هیچ اعتراضی به این موضوع ندارد بلکه منتظر است آنها به او اعتراض کنند که چرا بازیگران خانم را بدون روسری جلوی دوربین فرستاده است.

کارگردان فیلم «کاناپه» اضافه کرد: «زحماتی که کشیده‌ام برایم اهمیتی ندارد. این تصمیم را گرفته بودم و پای آن خواهم ایستاد دیگر هیچ فیلم سینمایی نمی‌سازم که خانم‌ها در آن روسری به سر داشته باشند چه در خلوت خودشان چه در مقابل محارم این کار را نخواهم کرد.»

او در مورد اینکه امکان ایجاد تغییر در این وضعیت وجود دارد یا نه، گفته است: «باید صبر کنیم ببینیم اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد یا خیر. البته موهای این دوستان تراشیده شده تا کلاه گیس‌ها به صورت مشهود مشخص باشد که موی خانم‌های بازیگر نیست.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016