جمعه 30 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سوم ليگ برتر فوتبال: استيل آذين از اصفهان دست خالی برگشت، شکست سنگين سپاهان در شيراز، ايسنا

هفته سوم رقابت های ليگ برتر فوتبال با شکست صدرنشين رقابت ها در اصفهان همراه بود. استيل آذين نخستين باخت خود در ليگ برتر را در نصف جهان تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) عصر جمعه سومين هفته از نهمين دوره رقابت های ليگ برتر با انجام ۵ ديدار ادامه يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اصفهان ذوب آهن، نايب قهرمان فصل پيش رقابت ها توانست با نتيجه ۳ بر يک استيل آذين، صدرنشين رقابت ها را شکست دهد. شاگردان حميد استيلی، سرمربی استيل آذين تازه راه يافته به رقابت های ليگ برتر در دو هفته نخست بازی ها به ۲ پيروزی دست يافته بودند. ذوب آهن با اين برد ۷ امتيازی شد. اصغر فرهادی (۳۲، ۵۲) و سينا عشوری (۸۸) برای ذوب آهن و علی کريمی (۹۳، پنالتی) برای استيل آذين در اين ديدار گلزنی کردند. فرشيد طالبی،‌ بازيکن ذوب آهن در دقيقه ۵۷ با کارت زرد دوم هدايت ممبينی، داور بازی اخراج شد، تا اصفهانی ها در ۳۰ دقيقه پايانی ۱۰ نفره بازی کنند.

مقاومت سپاسی شيراز و سپاهان اصفهان نيز در شيراز به ديدار هم رفتند که تيم شيرازی در نهايت توانست سپاهان اصفهان را که در اين فصل امير قلعه نوعی را به عنوان مربی روی نيمکت نشانده است، ۳ بر يک شکست دهد. محمدرضا پورمحمد (۱۰) و امين متوسل زاده (۷۸،۹۴) برای مقاومت و فرزاد حاتمی (۳۴) برای سپاهان در اين بازی پر گل گلزنی کردند.

پيکان قزوين هم با ۴ گل ملوان انزلی را از پيش رو برداشت. اين نخستين پيروزی شاگردان حميد درخشان در ليگ نهم به شمار می آيد. مجيد خدا بنده لو(۹)، ايمان رزاقی راد (۲۴)، محمد رضا طهماسبی (۵۶) و سعيد دقيقی(۹۱) برای پيکان گلزنی کردند.

راه آهن با تک گل دقيقه ۴۱ کريم انصاری فرد در خانه اش برابر سايپای کرج تن به شکست داد.

ديدار شاهين پارس جنوبی و تراکتورسازی نيز در حال پيگيری است.

در دو ديدار پايانی هفته نيز استقلال تهران و صبای قم به ترتيب ميزبان فولاد خوزستان و ابومسلم خراسان هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016