شنبه 27 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال با شکست راه آهن در کورس قهرمانی ماند، مهر

تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل راه آهن شهرری اختلاف امتیاز خود با تیم‌های صدرنشین را حفظ کرد و همچنان امیدوار به قهرمانی باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز پنجشنبه با رویارویی دو تیم راه آهن شهرری و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد.

این بازی که در حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر برگزار شد در پایان به برتری یک برصفر تیم استقلال انجامید تا این تیم همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تک گل تیم فوتبال استقلال توسط حوار ملامحمد در دقیقه 47 به ثمر رسید و این بازیکن عراقی سه امتیازی با ارزش را به اندوخته امتیازات تیمش افزود. استقلال با این پیروزی 55 امتیازی شد و فاصله خود را با سپاهان صدرنشین به سه امتیاز کاهش داد.

در دقایق پایانی مسابقه محسن قهرمانی یورگن گده، مربی آلمانی تیم استقلال را از زمین اخراج کرد تا آبی پوشان بدون تلفات بازی را به اتمام نرسانند.

تیم راه آهن در بازی مقابل تیم سوم جدول رده بندی نمایشی خوب داشت و به هیچ عنوان استحقاق شکست را نداشت اما در مقابل تیم باانگیزه استقلال راه به جایی نبرد و دست خالی از زمین خارج شد.

قضاوت دیدار تیم‌های راه آهن شهرری و استقلال تهران برعهده محسن قهرمانی بود. او در این بازی به حسین پاشایی از تیم راه آهن شهرری و پژمان منتظری و فرزاد آشوبی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016