چهارشنبه 14 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپولیس محكوم شد

تهران - كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران را به پرداخت طلب وجه 'حسین عبدی' مربی تیم فوتبال پرسپولیس محكوم كرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، رای های جدید كمیته انضباطی به شرح زیر است:

** پرونده طلب وجه حسین عبدی از باشگاه پرسپولیس تهران

كمیته انضباطی در مورد ادعای طلب وجه حسین عبدی مربی سابق پرسپولیس از این تیم، این باشگاه را به پرداخت مبلغ 697 میلیون و 15 هزار ریال به علاوه چهار میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی و همچنین حق الوكاله وكیل برابر تعرفه مربوطه به حسین عبدی محكوم كرد.

رای صادره قابل تجدید نظر خواهی در كمیته استیناف است.

** پرونده طلب وجه سحر مهردادیان كارگزار فابیو جان واریو از باشگاه استقلال تهران

در مورد پرونده طلب وجه سحر مهردادیان كارگزار فابیو جان واریو از باشگاه استقلال تهران، با توجه به محتویات پرونده مبلغ خواسته هشتصد میلیون ریال قید شده بود كه كمیته انضباطی این مبلغ را به نهصد میلیون ریال افزایش داد و رای خود را اصلاح كرد.

** پرونده طلب وجه محمد مومنی از باشگاه شاهین

كمیته انضباطی در مورد پرونده طلب وجه محمد مومنی از باشگاه شاهین بوشهر، با توجه به عدم حضور نمایندگاه باشگاه در جلسه رسیدگی و عدم ارسال لایحه ای كه موجب خدشه به درخواست محمد مومنی شود، این باشگاه را به پرداخت مبلغ 950 میلیون ریال به مومنی محكوم كرد.

رای صادره در مهلت یك هفته پس از رویت قابل تجدید نظر خواهی در كمیته استیناف است.

** پرونده تجدید نظر خواهی باشگاه فولاد خوزستان نسبت به رای صادره كمیته انضباطی



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كمیته انضباطی در مورد درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه فولاد خوزستان نسبت به رای صادره كمیته انضباطی هیات فوتبال استان خوزستان بابت ادعای خسارت سازمان اتوبوسرانی اهواز كه باشگاه فولاد را به پرداخت مبلغ 63 میلیون و 740 هزار ریال خسارت وارده به اتوبوس های شركت توسط تماشاگران منتسب به تیم مذكور محكوم كرده بود، درخواست تجدید نظر خواهی را مردود اعلام كرد و رای صادره هیات فوتبال استان خوزستان را قطعی دانست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016