شنبه 4 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

بررسی جعلی بودن مدارک کارت‌معافیت 50 فوتبالیست

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از احراز جعلی بودن مدارک منجر به صدور کارت معافیت بختیار رحمانی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان و سعید حلافی بازیکن فصل قبل تیم فوتبال پیکان خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه پرونده حدود 50 نفر از فوتبالیست‌هایی که در لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران کارت‌های معافیت گرفته‌اند در دست بررسی است، اظهار کرد: مدارک منجر به صدور کارت معافیت این افراد مشکوک تشخیص داده شده و در دست بررسی است.

وی ادامه داد: این در حالی است که هنوز نتیجه جعلی بودن مدارک منجر به صدور کارت علی حمودی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشخص نشده و در حال بررسی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به اینکه حکم این افراد چیست و چگونه تعیین می‌شود بیان کرد: این افراد سرباز غایب هستند و باید به سربازی بروند و پس از آن به محاکم صالحه معرفی شده تا دادگاه و مراجع قانونی نسبت به صدور حکم آن‌ها اقدام کنند. همچنین با معرفی باندهایی که همکاری لازم را درخصوص صدور کارت معافیت این افراد داشته‌اند درخصوص این باندها تصمیم‌گیری خواهد شد.

کمالی افزود: قاضی مربوطه برابر قانون مجازات اسلامی می‌تواند مجازات‌های مختلفی را بر اساس قانون تعیین کند.

به گفته وی هم‌اکنون تنها نتیجه بررسی مدارک منجر به صدور کارت معافیت بختیار رحمانی و سعید حلافی مشخص شده و بررسی جعلی بودن مدارک منجر به صدور کارت معافیت سایر فوتبالیست‌ها که در حدود 50 نفر می‌شوند، همچنان ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016