شنبه 3 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

ديدار‌های مرحله يک هشتم جام حذفی فوتبال ایران


پرسپوليس در مرحله يک شانزدهم جام حذفی با نتيجه ۳ بر صفر از سد کارگر بنه‌گز بوشهر گذشت

ديدار‌های مرحله يک هشتم جام حذفی با مصاف تيم‌های استقلال- پارسه و پرسپوليس راه آهن برگزار می‌شود.

به گزارش ايسنا، مرحله يک هشتم جام حذفی فوتبال ايران در حالی روزهای يکشنبه و دوشنبه (چهار و پنج آبان ماه) دنبال می‌شود که پس از حذف تيم‌های مدعی و ليگ برتری سپاهان، فولاد، ملوان و نفت حالا تيم‌های ليگ يک، دو اميد بسياری به حذف ديگر تيم‌های ليگ برتری دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- يکشنبه چهارم آبان

* گسترش فولاد – پديده (ساعت ۱۴)

هر دو تيم برای رسيدن به مرحله يک هشتم نهايی کار دشواری نداشتند. پديده مشهد با شکست خونه به خونه بابل و گسترش فولاد با شکست دادن شهدای ارتش اصفهان پا به مرحله يک هشتم نهايی گذاشتند. پيروز اين ديدار بايد به مصاف برنده ديدار تيم‌های سايپای البرز و تراکتورسازی برود.

* سايپای البرز – تراکتورسازی تبريز (۱۴:۳۰)

قهرمان فصل گذشته جام حذفی در حالی به مصاف سايپای البرز می‌رود که هفته‌ گذشته اولين شکست خانگی خود را در ليگ برتر برابر پيکان تجربه کرد.

* صنعت ساری – پيکان تهران ، ساعت ۱۴:۳۰

تيم گمنام شهر ساری پس از حذف ملوان بندر انزلی با انگيزه بسياری در خانه از پيکان ميزبانی می‌کند. پس از حاشيه‌های رخ داده در جريان تيم‌های صنعت ساری و ملوان، حالا باز هم نماينده شهر ساری به عنوان ميزبان در رقابت‌های جام حذفی حاضر می‌شود.

پيکان تهران هم پس از پيروزی مقابل بهمن شيراز و شکست صدرنشين ليگ برتر در تبريز اميد بسياری دارد تا بتواند خود را به مراحل بالاتر جام حذفی برساند. پيروز اين ديدار بايد به مصاف برنده تيم‌های نفت تهران و شهرداری اردبيل برود.

* استقلال خوزستان – ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۵

هر دو تيم برای رسيدن به مرحله يک هشتم جام حذفی کار دشواری نداشتند. استقلال خوزستان در حالی ميزبان ذوب آهن اصفهان است که با هدايت ويسی تلاش می‌کند تا خود را به مرحله يک چهارم نهايی برساند. ذوب آهن اصفهان هم با پيروزی مقابل يک تيم محلی بوشهر حالا بايد به مصاف استقلال خوزستان با انگيزه برود. پيروز اين ديدار بايد در مرحله يک چهارم نهايی به مصاف برنده ديدار تيم‌های استقلال تهران و پارسه برود.

* نفت مسجد سليمان – گل گهر سيرجان ساعت ۱۶:۵۵

گل گهر سيرجان که با حذف سپاهان در مرحله يک شانزدهم خود را به عنوان پديده رقابت‌های جام حذفی معرفی کرده حالا بايد به مصاف نفت مسجد سليمانی برود که اين روزها در انتهای جدول رده‌بندی ليگ برتر حضور دارد.

گل گهر سيرجان که با نتيجه‌ يک بر صفر سپاهان را شکست داد، حالا می‌خواهد با حذف نفت مسجد سليمان يک گام ديگر در جام حذفی پيش برود. پيروز اين ديدار بايد به مصاف برنده ديدار تيم‌های پرسپوليس و راه‌آهن تهران برود.

* پرسپوليس تهران – راه‌آهن ، ساعت ۱۶:۴۰

سرخپوشان تهرانی در حالی به مصاف راه‌آهن می‌روند که ديدار اين دو تيم در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد. پرسپوليس که در مرحله يک شانزدهم به راحتی از سد کارگر بنه گز بوشهر گذشت حالا به مصاف شاگردان حميد استيلی می‌رود. ديدار اين دو تيم با هدايت بازيکنان سال‌های دور پرسپوليس می‌تواند از جذابيت خاصی برخوردار باشد.

- دوشنبه، پنجم آبان

* استقلال تهران – پارسه تهران ، ساعت ۱۶:۴۰

استقلال تهران که برای رسيدن به مرحله يک هشتم نهايی به سختی از سد فولاد نوين اهواز گذشت، حالا در ورزشگاه آزادی ميزبان پارسه تهران خواهد بود. پارسه تهران در مرحله يک شانزدهم نهايی شگفتی ساز شد و توانست قهرمان فصل گذشته رقابت‌های ليگ برتر را شکست دهد و حالا با انگيزه بسيار زيادی به مصاف آبی پوشان پايتخت می‌رود.

* نفت تهران – شهرداری اردبيل ، ساعت ۱۶:۴۰

شهرداری اردبيل ليگ يکی در مرحله يک شانزدهم نهايی با حذف صبای قم گام بلندی را در رسيدن به مرحله يک هشتم نهايی برداشت و حالا بايد به مصاف نفت تهران می‌رود که اميد بسيار زيادی برای رسيدن به مرحله يک چهارم نهايی دارد. برنده اين ديدار بايد به مصاف پيروز صنعت ساری و پيکان تهران برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016