شنبه 9 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پورعلی‌گنجی:‌ می‌خواهم مثل کريمی، مهدوی‌کيا و نکونام شوم

مرتضی پورعلی‌گنجی می‌گويد می‌خواهد مثل مهدوی‌کيا، کريمی و نکونام به بازيکنی بزرگ تبديل شود. او همچنين عنوان کرد هدفش از پيوستن به تيان جين رفتن به فوتبال اروپا بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، مرتضی پورعلی گنجی که با قراردادی يک ساله به عضويت تيم تيان جين درآمده است گفت: دلايل زيادی وجود داشته که اين تيم را انتخاب کرده‌ام. هدف من اين است که به اروپا بروم و در تيمی بزرگ بازی کنم. به همين خاطر حضور در ليگ چين می‌تواند به من کمک کند تا ديده شوم و به تيمی در فوتبال اروپا ملحق شوم.

پورعلی‌گنجی درباره جزئيات قراردادش با تيان جين گفت: قرارداد من يک ساله است و ۳۷۰ هزار دلار برای يک سال از اين تيم چينی دريافت می‌کنم. من از چند تيم قطری نيز پيشنهاد داشتم که همه آن‌ها را رد کردم. در صورتی که يک تيم اروپايی به من پيشنهاد بدهد، از تيان جين جدا می‌شوم و به آن تيم خواهم پيوست. من اين موضوع را با مسئولان باشگاه تيان جين نيز مطرح کردم که هدفم بازی در اروپاست.

مدافع تيم ملی ايران در ادامه گفت: تيان جين تيم بسيار خوبی است و من چند بازی اين تيم را در اردوهای تمرينی ايتاليا و استراليا ديدم. تيم ما ظرفيت بالايی دارد و مطمئنم که می‌توانم اين جا پيشرفت کنم. اميدوارم يک روز بتوانم مثل مهدوی کيا، جواد نکونام، علی کريمی به بازيکنی بزرگ برای تيم ملی کشورم تبديل شوم. البته می‌دانم تبديل شدن به بازيکنی بزرگ مثل اينها کار خيلی سختی است ولی تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم مثل اين بازيکنان شوم.

هدايت تيم تيان جين چين را آری هان هلندی بر عهده دارد. اين مربی هلندی سابقه کار در پرسپوليس تهران را در کارنامه دارد. مرتضی پورعلی گنجی درباره آری هان سرمربی هلندی تيان جين گفت: آری هان را به خوبی می‌شناسم. او مربی بزرگی است و اعتقاد زيادی به کار او دارم و معتقدم که آری هان می‌تواند به پيشرفت فوتبالی من کمک کند. او سابقه کار در تيم‌های بزرگی را دارد. اين هم يکی ديگر از آن دلايلی بود که تيان جين را انتخاب کردم.

ديدار ايران و عراق در جام ملت‌های آسيا که يکی از حساس‌ترين بازی‌های جام بود با استقبال گسترده رسانه‌ها مواجه شد. پس از پايان اين ديدار گزارشگر شبکه CCTV چين با تمجيد از پورعلی‌گنجی گفته بود اين ستاره جوان ايرانی آينده بسيار درخشانی دارد و با وجود سن و سال کمش مثل يک بازيکن باتجربه در زمين عمل می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016