پنجشنبه 7 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

صعود نفت به جمع ۸ تيم برتر آسيا

نفت ايران با وجود شکست دو بر يک مقابل الاهلی عربستان به جمع هشت تيم برتر آسيا صعود کرد.

به گزارش ايسنا، در ادامه دور برگشت مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا نفت تهران از ساعت ۲۲:۱۵ ميهمان الاهلی عربستان بود که اين ديدار در پايان با برتری دو بر يک الاهلی به پايان رسيد. برای الاهلی عمر السوما دو گل به ثمر رساند و تک گل نفت را لئوناردو پادووانی به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با اين نتيجه و با توجه به پيروزی يک بر صفر نفت تهران در ديدار رفت شاگردان منصوريان به عنوان تنها نماينده ايران به جمع هشت تيم برتر آسيا صعود کردند. پيش از اين تيمهای پرسپوليس، تراکتورسازی و فولادخوزستان از رقابتهای ليگ قهرمانان حذف شده بودند.

در اين ديدار دو تيم بازی متعادلی را به نمايش گذاشتند اما نفتی‌ها سعی داشتند با اتخاذ تاکتيک‌های تدافعی گلی را دريافت نکنند اما باز هم ايمان مبعلی با يک ارسال استثنايی باعث شد لئوناردو پادوانی يک فرصت خوبی گلزنی به دست بياورد و دروازه الاهلی را باز کند.

در آغاز نيمه دوم بازی پرافت و خيزی را شاهد بوديم. نفتی‌ها که دوست نداشتند در اين ديدار تحت فشار الاهلی قرار بگيرند در دقايقی بازی هجومی‌تری را نسبت به الاهلی به نمايش گذاشتند و چندين بار روی دروازه الاهلی خطر آفرين شدند. بازيکنان نفت روی دو فرصت خوب با دروازه بان حريف تک به تک شدند ولی با بی دقتی مهاجمان اين تيم نتوانستند دروازه الاهلی را باز کنند.

اما سفيد پوشان الاهلی که خود را حذف شده می‌ديدند سعی داشتند دروازه نفت را باز کنند و آن‌ها نيز چند فرصت خوب روی دروازه زردپوشان نفت ايجاد کردند که با هوشياری مدافعان و عملکرد خوب بيرانوند نتوانستند دروازه نفت را باز کنند.

نفت تهران امروز با ترکيب عليرضا بيرانوند، ايمان مبعلی، وحيد اميری، مهدی شيری، امين حاج محمدی، عليرضا عزتی، غلامرضا رضايی،‌ لئونارد پادووانی، سيامک کوروشی، مهدی لطيفی و وحيد حمدی نژاد به ميدان رفت.

الاهلی نيز با ترکيب عبداله المعيوف، موتاز اوساوی،اوساما اوساوی، عقيل السهبی، حسين المقاوی، عبدل شافی، وليد رشيد، تايسير جاسم، مصطفی بساس، سلمان المواشر، عمر السوما به ميدان رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016