دوشنبه 15 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

احضار استیلی به کمیته اخلاق فدراسیون برای عکس گرفتن با اندی + تصویر

estili855.jpg
حمید استیلی، مهدی هاشمی‌نسب، حسین عبدی و کلی دیگر از بچه‌های فوتبالی که به کانادا رفته بودند باید به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بروند.

به گزارش خبرآنلاین؛ «حسین آبانگاه» عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال «علی کفاشیان»، یکی دیگر از شاه‌کارهایش را رو کرد. کمیته‌ای که هفته‌ها پرونده دلالی که مدام از این تیم به آن تیم می‌رفت و اسناد مربوط به موتومبا را می‌فروخت بررسی نکرد. این همان کمیته‌ای است که ماجرای ادعای تبانی در بازی‌های ملی را حتا بررسی نکرد، ورودش به پرونده مس کرمان و نساجی تنها ابهام‌ها را بیشتر کرد و در این یک سال تنها زمانی خیلی به چشم آمده که گرفتن سلفی را برای ملی‌پوشان ممنوع کرده است و با هیجان درباره ممنوعیت خالکوبی در لیگ‌برتر بیانیه صادر کرده است. این که چند قاضی و چند آدم خوب دیگر که پیشینه فوتبالی هم دارند، در این کمیته دور هم جمع می‌شوند و البته خیلی کاری به ماجرای فساد ندارند. احتمالن با خود می‌گویند وقتی رییس فدراسیون انتخابشان کرده است، اصلن چرا باید مثلن از علی کفاشیان درباره هدایایی بپرسند که مشخص نیست چرا از بلاتر گرفته و چرا کمیته اخلاق فیفا گفته باید خیلی سریع پسش بدهند. از این‌که این همه فساد که درباره فوتبال می‌گویند کجاست؟ چه کسی انجامش می‌دهد و چرا برخوردی با آنها نمی‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آنها می‌نشینند و از خاطرات فوتبالی یا غیر‌فوتبالیشان برای هم تعریف می‌کنند، اما باید حتمن کاری هم انجام بدهند که متهم نباشند هیچ کاری انجام نداده‌اند. پس چه کاری بهتر از این‌که شغلشان بشود گیر دادن به مدل موی بازیکن‌ها، نوع راه رفتنشان، عکس‌هایی که می‌گیرند و همین کارهای دم دستی. گروهی از فوتبالیست‌های پیشکسوت به هم‌راه تعدادی هنرمند برای یک بازی دوستانه به نام خلیج‌فارس راهی کانادا شده بودند. در حین این بازی‌ها یک خواننده لس‌آنجلسی به جمعشان می‌آید و درخواست گرفتن عکس یادگاری می‌کند.

کسی که با خواندن ده‌ها ترانه ایرانی شهرت زیادی در ایران دارد. او که پیشتر در سفر تیم‌ملی والیبال و کشتی به لس‌آنجلس در کنار ورزشکاران این دو تیم ایستاده بود و عکس گرفته بود، این کار را در تورنتو هم تکرار کرد و حالا آبانگاه می‌گوید این فوتبالیست‌ها برای عکس یادگاری با این خواننده از خط قرمزها گذشتند و باید توضیح بدهند. البته اگر آنها می‌خواهند از استیلی و هاشمی‌نسب سوالی بپرسند باید حداقل یک ماهی صبر کنند چون این دو هنوز در کانادا هستند و به تهران بر‌نگشتند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016