شنبه 10 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

دی‌ماريا با ۶۳ ميليون يورو در پاری‌سن‌ژرمن

روزنامه اکيپ فرانسه از قرارداد چهار ساله آنخل دی‌ماريا با پاری‌سن‌ژرمن به ارزش ۶۳ ميليون يورو نوشت.

به گزارش ايسنا، هر چند دو باشگاه منچستريونايتد و پاری‌سن‌ژرمن هنوز خبری را درباره انتقال دی‌ماريا به اين تيم پاريسی منتشر نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد بحث پيوستن اين ستاره آرژانتتينی به پاری‌سن‌ژرمن نهايی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه پر تيراژ و سرشناس اکيپ فرانسه از پيوستن دی‌ماريا به پاری‌سن‌ژرمن خبر داد و اعلام کرد که اين بازيکن فصل آينده را در فوتبال فرانسه و با پيراهن پاری‌سن‌ژرمن به ميدان خواهد رفت.

بنابر اعلام اکيپ قرارداد پاری‌سن‌ژرمن با آنخل دی ماريا تا سال ۲۰۱۹ است و اين ستاره آرژانتينی سالانه ۶ ميليون يورو دستمزد دريافت خواهد کرد. به نوشته اين روزنامه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن برای جذب دی‌ماريا ۶۳ ميليون يورو پرداخت کرده و بر اين اساس به دومين بازيکن گرانقيمت تاريخ رقابت‌های ليگ فرانسه تبديل می‌شود.

گران‌ترين بازيکن ليگ فرانسه ادينسون کاوانی است که سران پاری‌سن‌ژرمن برای جذب او ۶۴ ميليون پوند پرداخت کردند اما اين ستاره اروگوئه‌ای نتوانسته است، انتظارها را برآورده کند و شايعه‌های زيادی درباره جدايی او از اين تيم به گوش می‌رسد.

بنا بر اعلام روزنامه اکيپ قرار است که دی‌ماريا در هفته جاری وارد فرانسه شود تا در تست پزشکی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شرکت کند و رسما به رسانه‌های فرانسوی معرفی شود.

لوئيس فان‌خال، سرمربی منچستريونايتد پيش از اين اعلام کرد که دی‌ماريا به اردوی اين تيم در آمريکا خواهد پيوست و در جمع شياطين سرخ باقی خواهد ماند اما اين ستاره آرژانتينی در تمرينات آمادگی پيش از فصل يونايتد شرکت نکرد تا نشان دهد که قضيه جدايی او جدی است. البته باشگاه منچستريونايتد اين بازيکن را جريمه کرد و حقوق هفتگی او را نداد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016