دوشنبه 12 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

علیرضا جهانبخش به آلکمار هلند پيوست

هافبک ايرانی فصل گذشته نايمخن به تيم ليگ برتری آلکمار هلند پيوست.

به گزارش ايسنا، عليرضا جهانبخش بازيکن جوان و ارزشمند تيم ملی فوتبال ايران که فصل گذشته در تيم نايمخن هلند بازی می‌کرد و به همراه اين تيم به ليگ برتر فوتبال اين کشور صعود کرد، با عقد قراردادی جديد به تيم آلکمار هلند پيوست. آلکمار فصل گذشته را در ليگ برتر هلند با رتبه سوم تمام کرده بود.

جهانبخش فصل گذشته جايزه بهترين بازيکن ليگ دسته يک فوتبال هلند را هم به دست آورد. قرارداد او با اين تيم هلندی ۵ ساله است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هافبک ايرانی فردا به ورزشگاه اختصاصی آلکمار می‌رود تا در مراسم معارفه شرکت کند. همچنين آلکمار فردا به استانبول می‌رود تا در ليگ اروپا به مصاف حريف خود برود. جهانبخش قطعا بازی اول تيمش را در ليگ برتر هلند از دست می‌دهد اما در صورت صلاحديد مربيان می‌تواند از بازی دوم ليگ برای تيمش به ميدان برود.

گفت‌وگوها بر سر انتقال اين بازيکن بين دو باشگاه در طول هفته های گذشته انجام گرفت که به نظر می رسد با وجود مشکل های زيادی که وجود داشته، اين دو باشگاه سرانجام به توافق‌هايی دست يافته‌اند.

اين بازيکن ايرانی بارها اعلام کرده بود دوست دارد در ليگ فوتبال هلند باقی بماند. به همين دليل چندی پيش، پيشنهاد باشگاه برايتون انگليس را رد کرد. از سوی ديگر، باشگاه نايمخن به خاطر آنکه قرارداد جهانبخش يک سال ديگر تمام می شود، زير فشار فراوانی برای فروش او قرار گرفته بود.

عليرضا جهانبخش دو سال پيش توسط استعدادياب‌های باشگاه نايمخن يعنی کارلوس آلبرس و هنک گريم کفش شد. درست است که جهانبخش در ابتدای پيوستن به نايمخن دچار مشکلاتی شد اما در نهايت توانست خودش را با شرايط اين تيم و زندگی در هلند وفق دهد. او در ادامه بازی‌های فوق العاده‌ای برای نايمخن انجام داد و دو گل او مقابل آژاکس بود که مانع از سقوط اين تيم در سال ۲۰۱۴ شد.

جهانبخش سال گذشته در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل به همراه تيم ملی فوتبال ايران حضور پيدا کرد. او طی فصل گذشته در ليگ دسته دوم فوتبال هلند درخشش زيادی داشت. عليرضا ۱۲ گل زد و ۱۷ پاس گل به هم تيمی‌هايش داد و در پايان فصل هم به عنوان بهترين بازيکن انتخاب شد.

به نظر می‌رسد عليرضا جهانبخش در آلکمار جانشين استيون برگويس خواهد شد. ارنی استيوارت، مدير فوتبالی آلکمار در اين مورد گفت: عليرضا مدت زيادی بود که در صدر فهرست بازيکنان مورد علاقه ما قرار داشت. پيش از آنکه بتوانيم او را به خدمت بگيريم، بايد کارهايی انجام می‌داديم. خيلی خوشحاليم که او را به زودی در تيم خواهيم ديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016