پنجشنبه 5 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

لیگ قهرمانان آسیا؛ شکست خانگی نفت مقابل الاهلی

تهران - ایرنا - تیم فوتبال نفت ایران مقابل الاهلی امارات متحمل شکست خانگی یک بر صفر شد تا کار سختی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

به گزارش ایرنا، نماینده فوتبال ایران عصر امروز (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الاهلی امارات رفت و در پایان یک بر صفر شکست خورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان پس از کنترل بازی در دقایق ابتدایی با اتکاء به حرکات پیام صادقیان و وحید امیری که از سرعت بالایی برخوردار هستند به دنبال خلق موقعیت گلزنی بود. ارسال های بلند از روی ضربات ایستگاهی و کرنر نیز دیگر روش نفتی ها برای گلزنی تلقی می شد.

در طرف دیگر میدان، الاهلی که بیشتر سعی بر حفاظت از دروازه تیم خودی داشت در ضدحملات به حرکات مهاجمان برزیلی و تکنیکی خود دلبسته بود.

بهترین فرصت نفت در دقیقه ۱۸ به دست آمد که در شلوغی محوطه جریمه الاهلی، علیرضا عزتی صاحب فرصت ایده آلی شد که با بی دقتی توپ را به بالای دروازه نماینده امارات فرستاد.

نیمه اول این دیدار تقریبا از سوی هر دو تیم با احتیاط زیادی دنبال و با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم شرایط تفاوت چندانی نداشت و پاس های اشتباه هافبک های دو تیم مانع از ایجاد موقعیت های خطرناک گلزنی شده بود.

در این دیدار بازیکنان دو تیم به جای پیاده کردن برنامه های تاکتیکی بیشتر به جنجال و درگیری با حریف مشغول بودند که این مساله سبب شد تا مینورا توجو داور ژاپنی بارها با متوقف کردن جریان بازی از کارت زرد خود استفاده کند.

در دقیقه ۶۱، ریبرو ضربه کرنر را روی دروازه نفت ارسال کرد که رودریگو لیما با ضربه سر دروازه نفت را گشود و خوشحالی را به اردوی تیمش آورد.
در دقیقه ۷۰، عباس بوعذار ارسال زیبایی را روی دروازه الاهلی انجام داد که علیرضا عزتی موفق به گلزنی نشد.

در دقایق پایانی، علیرضا منصوریان که نتیجه را از دست رفته می دید در خط حمله خود تغییراتی ایجاد کرد و عباس بوعذار و امیرارسلان مطهری را به جای آلویز نانگ و پیام صادقیان به میدان فرستاد.

نکته مهم این دیدار ناکامی نفتی ها در انجام کارهای ترکیبی و ایجاد موقعیت های خطرناک بود که در طول ۹۰ دقیقه حتی یک بار هم صورت نگرفت.
تیم علیرضا منصوریان در این دیدار نیز همچون بازیهای لیگ برتر، زهردار نبود تا در آستانه وداع از لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.

در جریان دیدار بارها بازیکنان الاهلی اتلاف وقت انجام دادند که این امر اعتراض هواداران را همراه داشت.

دیدار برگشت روز چهارشنبه ۲۵ شهریورماه در دبی برگزار خواهد شد تا برنده جدال نفت و الاهلی در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در دیگر دیدارهای دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی، کاشیوا ریسول ژاپن با نتیجه ۳ بر یک مغلوب گوانگجو چین شد.چونبوک موتورز کره جنوبی و گامبا اوزاکای ژاپن به تساوی بدون گل رضایت دادند و الهلال عربستان با حساب ۴ بر یک لخویا قطر را درهم کوبید.

ترکیب نفت ایران:
علیرضا بیرانوند، کارلوس دوس سانتوس، سیدجلال حسینی، سیامک کوروشی، وحید حمدی نژاد(رضا علیاری)، علیرضا عزتی، وحید امیری، سعید لطفی، آرش رضاوند، پیام صادقیان(امیرارسلان مطهری) و آلویز نانگ(عباس بوعذار)

ترکیب الاهلی امارات:
خمیس سلیم، حبیب الفردان، ولید عباس، اسماعیل حمدی(عبدالعزیز سنکور)، اورتون ریبرو(اوساما اسیدی)، رودریگو لیما، احمد خلیل(عبید عبدالله)، احمد عشوری، کی ون، عبدالعزیز هایکل و ماجد حسن.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016