شنبه 14 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

تیم ملی بسکتبال ایران قهرمان تورنمنت ویلیام جونز شد

تیم ملی بسکتبال ایران با هفت پیروزی و یک شکست به مقام قهرمانی تورنمنت ویلیام جونز رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در هشتمین و آخرین دیدار خود در تورنمنت ویلیام جونز به مصاف نماینده روسیه رفت و با برتری برابر این تیم به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تیم ملی این دیدار را با ترکیب مهدی کامرانی، حامد آفاق، سعید داورپناه، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی آغاز کرد و دو کوارتر نخست را با نتایج ۱۸ -۱۴ و ۱۷ -۱۳ به سود خود پایان رساند تا نیمه اول با نتیجه ۳۵ بر ۲۷ به نفع ایران به اتمام برسد. در کوارتر سوم نیز ملی پوشان ایران فاصله را بیشتر کردند و با نتیجه ۳۱ بر ۱۷ پیروز شدند.

تیم ملی کوارتر چهارم را با نتیجه ۱۲ - ۱۰ برنده شد تا بازی در مجموع با نتیجه ۷۸ بر ۵۴ به نفع ایران به پایان برسد.

تیم ملی ایران با کسب هفت برد برابر تیم های کره جنوبی ، چین تایپه "الف" و "ب" ، ژاپن ، نیوزیلند ، فیلیپین و روسیه و شکست برابر نماینده آمریکا به مقام قهرمانی سی و هفتمین دوره تورنمنت ویلیام جونز رسید.

ملی پوشان ایران در روزپایانی این رقابت ها استراحت دارند و با توجه به شکست روسیه برابر ایران و مسجل شدن قهرمانی تیم ملی، دیدار روسیه با ژاپن در روز پایانی تشریفاتی است. این مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد.

سعید داورپناه، محمد جمشیدی، روزبه ارغوان، مهدی کامرانی، سجاد مشایخی، جواد داوری، فرید اصلانی، اصغر کاردوست، حامد حدادی، حامد آفاق، محمد حسن‌زاده، بهنام یخچالی، اوشین ساهاکیان و یونس لاله‌زاده ۱۴ بازیکن ایران در تورنمنت ویلیام جونز بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016