پنجشنبه 5 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

منصوریان: آقای صالح جایگاه شما استقلال نیست!

1910346.jpg
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از شکست تیمش برابر استقلال به انتقاد از دستیار مظلومی پرداخت و گفت: برای آقای صالح متاسفم که چنین رفتاری را از خود نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی تهران گفت: دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. خود من به عنوان مسئول کادر فنی نفت از این بازی لذت بردم. ما چهار بار موقعیت این را داشتیم که استقلال را ببریم اما نتوانستیم استفاده کنیم.

منصوریان ادامه داد: چه در طول بازی ، چه در وقت های اضافه و چه در ضربات پنالتی این موقعیت ها برای ما ایجاد شد که بتوانیم استقلال را شکست دهیم اما نشد و در ضربات پنالتی هم رحمتی عالی کار کرد که به او و استقلال به خاطر این صعود تبریک می گویم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: من متعلق به باشگاه استقلال هستم. سالها بین هواداران استقلال بوده‌ام و مدیون محبت‌های آنها هستیم. ادبیات ما هم در مقابل هواداران یکی است و پشت هیچ نقابی نمی مانیم.

علیرضا منصوریان سپس روی صحبت هایش را به سمت مجیدصالح چرخاند و با انتقاد از رفتار پس از پایان بازی او گفت: آقای مجید صالح تو چرا می آیی دستت را حواله ما می کنی و بعد داخل تونل حرف زشت می زنی و می روی؟ این رفتارها در شان باشگاه استقلال نیست. برای شما متاسفم که جایگاهت استقلال نیست. ما هم سالها برای این باشگاه بازی کرده ایم.

منصوریان در ادامه انتقاداتش از مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم آقای صالح کاغذ A4 و خودکار شما را باور کنید یا این ادبیات غلط شما را. آقای صالح! شما از جنس استقلال نیستید. من استقلالی هستم که همواره احترام به تیمم را سرلوحه کارم قرار می‌دهم.

وی ادامه داد: این کارها دیگر نخ نما شده است. آقایان قبل از بازی رفته اند پیش علیرضا بیرانوند که دروازه بان ماست و گفته اند که اینها با بازی ندادن به تو دارند خرابت می کنند. این په کاری است که می کنید. آقایان نمی دانند که بیرانوند می آید این حرف ها را به من می زند؟ بیرانوند مثل برادر من است بعد اینها کاری را می کنند که در فوتبال ایران سالهاست کهنه شده است.

علیرضا منصوریان که از رفتار مربی تیم فوتبال استقلال به شدت ناراحت بود خاطرنشان کرد: صالح شانس آورد که من در تونل او را ندیدم وگرنه معلوم نبود چه اتفاق می افتاد. رفتم به رختکن و یک صلوات فرستادم که با او روبرو نشوم!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016