شنبه 17 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشیان: وزیر بخواهد در انتخابات شرکت نمی‌کنم

1921732.jpg
رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید اگر وزیر ورزش و جوانان از او بخواهد در انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل شرکت نخواهد کرد.

به‌ گزارش خبرنگار ‌ایسنا‌، علی کفاشیان در حاشیه مراسم بدرقه تیم ‌ملی فوتسال امید جهت حضور در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا در پاسخ به این سوال که اگر وزیر از شما بخواهد که در انتخابات شرکت نکنید موضع‌تان چیست؟ گفت: اگر وزیر ورزش و جوانان بخواهد از انتخابات کنار می‌کشم و زمان ثبت‌نا‌م شرکت نخواهم کرد.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این سوال که استرسی برای انتخابات دارد یا خیر، ا‌ضافه‌ کرد‌: نه! استرسی ندارم.

او در پاسخ به این سوال ایسنا مبنی بر این که وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است که فدراسیون فو‌تبا‌ل باید با سرپرست اداره شود، خاطر‌ نشان کرد: وزیر ورزش و جوانان این پیشنهاد را داده است، اما این را هم گفته است که باید مقررات و قوانین رعایت شود. آن چیزی که برای ما مهم و حائز اهمیت است این است که فو‌تبا‌ل‌مان صدمه نخورد. حال اگر کفاشیان لطمه ببیند یا اتفاقی رخ دهد مهم نیست. کفاشیان باشد یا نباشد اهمیتی ندارد. مهم این است که سیاستی اتخاذی کنیم که به فو‌تبا‌لمان لطمه‌ای وارد نشود و تعلیق نشویم. وزیر ورزش و جوانان صحبت خوبی را مطرح کرده‌ و گفته‌اند که شاید حتی از مراجع قانونی سوال کنیم و به نظر من کار خوبی است ، زیرا هر چه قانون بگوید باید اجرایی شود. ما تابع قوانین هستیم.

کفاشیان ا‌دا‌مه‌ داد: این خلاف مقررات است که فدراسیون با سرپرست اداره شود. اگر من امروز کنار بکشم نایب رییس جای من را می‌گیرد. اگر واقعا مشکل من هستم به من بگویید که کاندیدا نشو. من هم نمی شوم. اگر به من بگویند که کاندیدا نشو مطمئنا این کار را انجام نمی‌دهم، اما تا به این لحظه تصمیم من این است که کاندیدا شوم. مساله سرپرستی در اساسنامه ما دیده نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کفاشیان در ادامه صحبت‌های خود درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران هم، بیا‌ن‌ کرد: با برخی از گزینه‌ها در حال مکاتبه هستیم، اما دیدار دوستانه مقابل مقدونیه قطعی شده است، به دنبال این هستیم که بازی‌های تدارکاتی بیشتری را فراهم کنیم.

او درباره مناقشه ایران و عربستان هم خاطر‌ نشان کرد: عربستانی‌ها از دو نفر که مصاحبه کرده بودند شکایت کرده‌اند و ما هم گفتیم هر کسی بر علیه ایران مصاحبه کند، ما هم شکایت خواهیم کرد. فعلا مصوبات AFC این گونه است که اگر توافقی تا 25 اسفند انجام نشود باید بازی در کشور ثالثی انجام شود. ما قویا در AFC از منافع فو‌تبا‌ل ایران دفاع کرده‌ایم ولی به‌ هر‌ حال در AFC یک رای بیشتر نداریم و آرای دیگری نیز وجود دارد، در نتیجه‌ با درایت خوبی که داریم به آینده امیدوار هستیم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پایان درباره جلسه‌اش با کارلوس کی‌روش نیز عنوان کرد: امروز صحبت‌های خوبی را مطرح کردیم. ان‌شا‌ء‌الله شرایطی را فراهم می‌کنیم که برای اسفند ماه و فروردین ماه بتوانیم رضایت کی‌روش را جلب کنیم. مطالبات او هم تقریبا پرداخت شده است. در جلسه سه ساعته‌ای که داشتیم بحث و تبادل نظر کردیم و کی‌روش از خاطراتش برای ما تعریف کرد. کی‌روش فقط دو ماه در ایران نبود و ما نمی‌توانستیم در این مدت معجزه کنیم و امکانات را بهبود ببخشیم ولی بیماری کارلوس کی‌روش بهتر و خطر رفع شده است.

او همچنین درباره احتمال برگزاری دیدار دوستانه ایران و آمریکا، خاطر‌ نشان کرد: هنوز هیچ درخواستی به دست ما نرسیده است ولی شرکت‌هایی در آنجا هستند که علاقه‌مند هستند بازی‌های چند جانبه را برگزار کنند، اما ما هنوز هیچ تصمیمی درباره این که با آمریکا بازی کنیم نگرفته‌ایم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016