شنبه 22 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

اعلام جزییات قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌ جهانی فوتبال در آسیا

قرعه کشی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا بر اساس رنکینگی خواهد بود که در ماه آوریل از سوی فیفا اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از eremnews، یک منبع نزدیک به کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگویی که با پایگاه اطلاع رسانی DPA آلمان داشت تاکید کرد که گروه بندی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا بر اساس رنکینگی خواهد بود که فیفا در ماه آوریل اعلام می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این منبع AFC تاکید کرد: ۱۲ تیم راه یافته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در دو گروه قرار می‌گیرند و این گروه‌بندی بر اساس رنکینگ ماه آوریل فیفا خواهد بود تا جایی که این گونه نیست که تیم‌های اول و دوم و یا سوم و چهارم این رنکینگ در یک گروه قرار گیرند. تیم‌های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به جام جهانی راه پیدا می‌کنند و تیم‌های سوم هر دو گروه هم به مصاف هم می‌روند تا برنده آنها در یک پلی آف دیگر با تیمی از قاره کونکاکاف به میدان رود.

به گزارش ایسنا، در حالی این منبع عربی فرایند قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام جهانی را توضیح داده که از مدت‌ها قبل فیفا این روند را برای کشورهای عضو تشریح کرده بود. تنها تفاوت قرعه‌کشی این دوره در مقایسه با دوره قبل، حضور شش تیم در هر گروه است. اگر رده‌بندی فیفا تغییر آنچنانی پیدا نکند، ایران و کره‌جنوبی به عنوان تیم‌های اول و دوم رده‌بندی آسیا، سرگروه‌های دو گروه خواهند بود و ژاپن و عربستان تیم‌های دوم خواهند بود.

آخرین رده‌بندی فیفا که برای قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی لحاظ خواهد شد، ۱۹ فروردین اعلام می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016