پنجشنبه 6 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

فوتبال جوانان آسیا: شکست ایران در نیمه نهایی


تیم ملی فوتبال جوانان

تیم ملی فوتبال جوانان ایران با شکست ۵ بر ۶ مقابل عربستان از صعود به دیدار پایانی مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال جوانان ایران امروز از ساعت ۱۶: ۴۵ در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا در ورزشگاه خلیفه منامه به مصاف تیم عربستان رفت. هر دو تیم با صعود به مرحله نیمه نهایی مجوز حضور در جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۷ کره جنوبی را به دست آورده بودند. این دیدار حساس و عجیب، در ‌‌نهایت با پیروزی ۶ بر ۵ به سود سعودی‌ها خاتمه یافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



۱۳ - عربستان یک – ایران صفر: گل نخست این بازی در دقیقه ۱۳ و از روی نقطه پنالتی برای عربستان به دست آمد. داور چینی مسابقه در حالی به نفع عربستان اعلام پنالتی کرد که اکثر حاضران در ورزشگاه اعتقادی به پنالتی نداشتند.

۴۲ - عربستان ۲ – ایران صفر: پس از این گل ایران شروع به حمله کرد که باز هم عربستانی‌ها روی غفلت ایران توانستند در یک ضد حمله گل دوم را در دقیقه ۴۲ به ایران بزنند.

۴۵ - عربستان ۲ – ایران یک: بلافاصله پس از گل دوم سعودی‌ها، رضا جعفری توانست در آخرین دقیقه قانونی بازی در نیمه نخست فاصله را به حداقل برساند و گل نخست ایران به وارد دروازه عربستان کند.

۴۵+۱ - عربستان ۳– ایران یک: یک دقیقه بعد از گل نخست ایران، تیم ملی عربستان توانست گل سوم را وارد دروازه شهاب عادلی کند و نیتجه بازی ۳ بر یک به سود عربستان شود.

۴۵+۴ - عربستان ۳ – ایران ۲: در حالی که هر دو تیم به سرعت جواب گل‌های هم را می‌دادند، عارف آغاسی در دقیقه ۴۵+۴ گل دوم ایران را به ثمر رساند تا باز هم فاصله به حداقل برسد.

۵۱ - عربستان ۴ – ایران ۲: در شروع نیمه دوم و در حالی که ملی پوشان ایران در پی گلزنی به عربستان بودند، سعودی‌ها گل چهارم را به ایران زدند و باز هم فاصله دو تیم به عدد دو رسید.

۶۲- عربستان ۴ – ایران ۳: ۱۱ دقیقه بعد از گل چهارم عربستان، در دقیقه ۶۲ شاگردان امیر حسین پیروانی گل سوم خود را بوسیله رضا شکاری به ثمر رساندند تا باز هم به بازی برگردند.

۶۴ - عربستان ۵ – ایران ۳: تنها دو دقیقه بعد از گل سوم ایران، تیم ملی عربستان گل پنجم را وارد دروازه ایران کرد و فاصله به عدد دو رسید.

۷۵ - عربستان ۵ – ایران ۴: گلزنی دو تیم باز هم ادامه پیدا کرد و شاگردان پیروانی توانستند فاصله را به عدد یک برسانند و با حساب چهار بر پنج از حریف عقب بیفتند. این گل را محمدمهدی مهدی‌خانی زد.

۷۶ - عربستان ۶ – ایران ۴: یک دقیقه بعد از گل چهارم ایران، عربستان اجازه نزدیک شدن را به ایران نداد و گل ششم را به ایران زد و نتیجه ۶ بر ۵ به سود این تیم شد.

۸۳ - عربستان ۶ – ایران ۵: رضا کرملاچعب در دقیقه ۸۳ توانست گل پنجم را وارد دروازه عربستان و کند و باز هم امیدواری به جمع یاران پیروانی باز گردد اما تیم ایران نتوانست بازی را مساوی کند.

در دقایق پایانی بازی و در شرایطی که با شیطنت توپ جمع کن، دو توپ در زمین بود عارف آغاسی قصد داشت یک توپ را به بیرون بزند که این توپ به نیمکت عربستانی‌ها خورد و داور به همین خاطر به او کارت زرد دوم را داد تا ایران ۱۰ نفره شود.

این بازی پرگل در ‌‌نهایت با حساب ۶ بر ۵ به سود عربستان خاتمه یافت تا شاگردان پیروانی نتوانند طلسم ۴۰ ساله عدم رسیدن ایران به دیدار پایانی این مسابقات را بشکنند و عربستان توانست به دیدار پایانی صعود کند.

تیم ایران برای رسیدن به این مرحله ازبکستان را در مرحله یک چهارم نهایی شکست داده بود.

در دیگر بازی این مرحله ژاپن و ویتنام از ساعت ۱۹: ۴۵ به مصاف هم می‌روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016