چهارشنبه 20 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دشمن هزینه کافی‌نت را برای جوانان رایگان کرده است!، فارس

یک کارشناس رسیدگی به جرائم رایانه‌ای گفت: دشمن هزینه کافی‌نت را برای جوانان رایگان کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، سعید شایان در همایش "همه با هم در مسیر سبز" که در سالن اجتماعات چند منظوره بوستان پارک چیتگر برگزار شد، اظهار داشت: اینترنت شبکه‌ای بین‌المللی است که عموم به خصوص جوانان و نوجوانان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند و این شبکه به شبکه‌های گوناگون دیگر متصل است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اضافه کرد: خانواده‌های ایرانی بدون شناخت خود از رایانه و اینترنت این وسیله را برای فرزندان خود تهیه می‌کنند و در اختیار آنها قرار می‌دهند و دانش‌آموزان و دانشجویان با وارد شدن به سایت‌های مبتذل و مستهجن، از مسیر اصلی خود جدا و به بیراهه سوق داده می‌شوند.

شایان ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم با جذب جوانان از طریق سایت‌های مختلف در دل آنها رخنه و هزینه کافی‌نت‌ها را برای جوانان رایگان می‌کنند؛ این موضوع موجب می‌شود تا فرزندان در حالی که در منزل به همراه خانواده زندگی می‌کنند اما در فکر و قلبشان نسبت به خانواده نامحرم ‌شوند.

وی افزود: آمریکا، صهیونیست و سایر کشورهای دشمن با ایران از طریق سایت‌های مختلف فرزندان شیعه ایرانی را جذب و به آنها آموزش رایگان از جمله، آموزش ساخت بمب‌گذاری و مواد منفجره می‌دهند که وقایعی همانند بمب‌گذاری در شیراز رخ می‌دهد؛ هدف دشمن از این آموزش‌ها از بین بردن روحیه شهادت طلبی و ایثار و از همه مهم‌تر از بین بردن مسلمانان شیعه در ایران است.

شایان در خصوص جذب جوانان در فضای مجازی افزود:طبق آمار یکی از پایگاه‌ها، 114 هزار کاربر فعال عضو یک سایت شده است که جالب آن است که خانواده‌ها باور نداشتند که فرزندانشان در این سایت‌ها عضو و به فعالیت‌های مبتذل مشغول باشند.

وی اضافه کرد: دشمن به راحتی و با روش‌های مختلف در بسته‌های گوناگون از جوانان ایرانی استفاده می‌کند و فرزندان را بی‌هویت ساخته و آنها را مجبور به فروش عکس‌های خانوادگی خود می‌کند که باید خانواده نسبت به تمام این مسائل در جامعه آشنا باشد تا بتواند در مبارزه فرزندانش با این موارد همکاری و همیاری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016