Thursday, Feb 2, 2017

صفحه نخست » قمارخانه‌های جدید در تهران

Pocker.jpgخبرآنلاین ـ وبلاگ > ابهری، مجید - با ظهور سونامی اینترنتی درجامعه و دربین جوانان، اخیرا قمار اینترنتی و دعوت به خانه های قمار، ظهور کرده است و ازافراد علاقمند دعوت می شود تا در خانه های پوکر حضور یابند.

خانه پوکر، همان قمارخانه های سابق است که امروز جلد عوض کرده اند و با تلاقی فسادانگیز برای غوطه ور شدن افراد بخصوص جوانان بشمار می آیند.

خانه های پوکر اغلب دراماکن شمال شهر و برج های گران قیمت با دکوراسیون های مجلل شکل گرفته اند وحلقه اول و دوم آن را افراد مورد اعتماد و شناخته شده و صاحبان و مدیران قمارخانه ها تشکیل می دهند.

تعداد قماربازان با تبلیغات چهره به چهره، دعوت های حضوری درکنار گروه های قمار باز اینترنتی در حال گسترش است که با انواع مشروبات از مشتریان خود پذیرایی می کنند.

انواع بازی های قمار چه بصورت حضوری با وسایل وچه غیرحضوری بوسیله اینترنت توسط قماربازان حرفه ای که برخی از آنها از خارج به کشور آمده اند، هدایت می شود. این افراد پول های برده شده در قمار را به صورت ارز از کشور خارج می کنند.

علاوه بر این انواع شرط بندی ها‌ در قالب های مختلف سرگرمی حاشیه ای این قماربازان است که باید خانواده ها ونخبگان اجتماعی وارد میدان شوند و با اطلاع رسانی و آگاه سازی، اهداف شوم این گونه مراکز سیاه و خانمان سوز را برملا سازند و اجازه ندهند آسیب جدیدی بر آسیب موجود افزون گردد.

اگر ورود هر فن آوری به جامعه با بستر سازی فکری و فرهنگ کاربردی مناسبی همراه نباَشد عوارض و آسیب های بیشتری را به نسبت محاسن و امتیازاتش در جامعه درپی خواهد داشت.

هرچند نیروهای امنیتی وانتظامی با هوشیاری به شناسایی سرنخ ها به مبارزه با این گونه اماکن پرداخته اند اما لازم است تا خانواده ها برای برخورد اساسی و ریشه ای،‌ نیز کمک کنند و اجازه ندهند فرزندانشان به گرداب هولناک قمار کشیده شوند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy