Sunday, Feb 19, 2017

صفحه نخست » خاطره‌ای از آیت الله: «چوب لای چرخشان نمی گذارم»

ahmadi_ye_shahroudi.JPGآیت‌الله محمد حسین احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری در یادداشتی برای انصاف نیوز نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از نخستین یاران امام خمینی (ره) بود که همواره در رکاب ایشان حضور داشت و امروز با از دست دادن این وزنه با ارزش انقلاب قطعاً با یک خلاء و چالش رو به رو خواهیم بود که برطرف کردن آن دشوار است و چه بسا در آینده نبود ایشان بیشتر احساس شود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت بین المللی بود که در تکوین نهضت و نظام جمهوری اسلامی اثرگذاری آشکاری داشت و اگر امروز می‌بینیم که برای وفات ایشان سران کشورهای بسیاری پیام تسلیت ارسال نموده‌اند و یا جمعیت بی شماری برای تشییع حاضر می‌شوند بخاطر جایگاه ایشان در مصلحت نظام نبود چرا که این نهاد در جهان شناخته شده نیست لذا شخصیت فراملی آیت الله هاشمی چنین اتفاقاتی را رقم زد.

در دوره‌ای که مرحوم آیت الله هاشمی (دوره چهارم) ریاست مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشتند مصادف با ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد بود. در یک میهمانی شام شخصی از اعضای مجلس خبرگان از مرحوم هاشمی پرسید چرا شما با دولت همکاری نمی‌کنید؟ ایشان پاسخ داد: من دولت آقای احمدی‌نژاد را دولت صالحی نمی‌دانم و به همین دلیل با این دولت همکاری نمی‌کنم اما با توجه به اینکه دولت ایشان قانونی است مطمئن باشید هیچ گاه چوب لای چرخ دولت نخواهم گذاشت.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy