Sunday, Feb 19, 2017

صفحه نخست » کامنت انتقادی علی کریمی در اینستاگرام روحانی

alikarimi_334_small.jpgدویچه وله - علی کریمی، فوتبالیست سرشناس ایرانی، با نوشتن کامنتی انتقادی زیر یکی از پست‌های اینستاگرامی حسن روحانی، به مدیریت بحران آلودگی هوا در خوزستان واکنش نشان داده است.

در آخرین پست اینستاگرامی حسن روحانی (تا لحظه تنظیم این گزارش) به موضوع آلودگی هوای خوزستان پرداخته شده است؛ پستی که در آن به دستور رئیس جمهوری ایران برای رفع این مشکل اشاره شده است.

یکی از حساب‌هایی که زیر این پست کامنت گذاشته، حساب رسمی علی کریمی در اینستاگرام شناخته می‌شود. این فوتبالیست در پیام خود نوشته که "کاش اون ابتکارتون حداقل واسه حفظ ظاهر هم شده با گذاشتن یک پست با مردم خوزستان یه همدردی می‌کردن، کار دیگه‌ای که انتظاری نمی‌ره". کریمی در ادامه از روحانی خواسته برای جلوگیری از "سرخورده‌شدن" کسانی که به رئیس دولت یازدهم رأی داده‌اند، "کار را دست کاردان" بسپارد.

منظور علی کریمی از "ابتکارتون"، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفظ محیط زیست است که حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد. انتقاد علی کریمی در حالی است که در حساب توییتری ابتکار چندین توییت با موضوع آلودگی هوای خوزستان و منشأ ان آلودگی دیده می‌شود.

در روزهای اخیر قطع طولانی‌مدت برق و از کارافتادن تأسیسات تأمین آب آشامیدنی به بحران آلودگی هوای خوزستان اضافه شده است. این مساله در روزهای گذشته با تظاهرات اعتراضی مردم در استان خوزستان همراه شد. مسئولان محلی می‌گویند لایه‌های ضخیم خاک روی تأسیسات انتقال برق با بارش باران تبدیل به گل شده و تأسیسات را از کار انداخته‌اند.

کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی هم به موضوع آلودگی هوای خوزستان، پیامدهای منفی آن و همچنین مدیریت بحران به شدت انتقاد می‌کنند. اسحاق جهانگیری، معاون اول حسن روحانی، از لزوم "بسیج امکانات کشور" برای حل بحران خوزستان سخن گفته است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy