Sunday, Feb 19, 2017

صفحه نخست » استقلال خوزستان لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی آغاز کرد

Esteghlal_kh.jpgاستقلال با این پیروزی و گل علایی موفق شد صدرنشین گروه B مسابقات شد و منتظر بازی دوم گروه می نشیند . خوزستانی ها بازی دوم گروه شان را در برابر الجزیره و در امارات برگزار خواهندکرد.


استقلال خوزستان لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی آغاز کرد. آبی های جنوب در دیداری که در مسقط برگزار می شود با یک گل نماینده عربستان را شکست دادند و صدرنشین گروه شدند.

به گزارش عصرایران ، دیدار ابتدایی مسابقات لیگ قهرمانان اسیا در گروه B را استقلال خوزستان آغاز کرد. آبی های جنوب در دیدار اول خود موفق شدند با یک گل رقیب عربستانی را شکست دهند و به رتبه اول جدول برسند.

استقلال خوزستان در حالی از الفتح میزبانی می کرد که کمتر از ٢٠٠ هوادار در کنار خود داشت، شاید اگر بازی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شد تعداد استقلالی های خوزستان بسیار به ده ها هزار نفر می رسید.

بازی را استقلالی های خوزستان قدرتمندتر شروع کردند و بهترین موقعیت را نیز روی کرنر بیت سعید و ضربه سر طیبی خلق کردند که دروازه بان الفتح آن را به زیبایی دور کرد، چندین و چند بار اهوازی ها در افساید تیم حریف قرار گرفتند و البته تیم عربستانی موقعیت های نصفه و نیمه ای داشت که از دست رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز کرنر های استقلال خوزستان بیش تر و بیش تر شد اما هیچ کدام قفل دروازه المزیدی را باز نکرد تا اینکه در دقیقه ۸۰ کرنر شیرزادی سرنوشت بازی را مشخص کرد و ابوالفضل علایی به یک ضربه سر دقیق دروازه را باز کرد.

بعد از این گل تیم الفتح برای جبران جلو کشید اما دفاع منطقی استقلال خوزستان و تیزهوشی مهاجمان در کنترل توپ و تلف کردن وقت باعث شد تا بازی با همان نتیجه تمام شود و اولین چراغ سبز برای ایرانی ها روشن شود.

استقلال با این پیروزی و گل علایی موفق شد صدرنشین گروه B مسابقات شد و منتظر بازی دوم گروه می نشیند . خوزستانی ها بازی دوم گروه شان را در برابر الجزیره و در امارات برگزار خواهندکرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy