Wednesday, May 17, 2017

صفحه نخست » حاشیه‌های حضور ۲۰ هزار نفری حامیان رییسی در مصلی تهران

ایلنا: گزارش میدانی حاکی از آن است که جمعیت حاضر نزدیک به 20 تا 30 هزار نفر بودند که بیشتر آنها به میمنت کناره‌گیری شهردار تهران از کاندیداتوری،توسط اتوبوس های شهری خطوط مختلف تهران به مصلی آورده شده بودند.

از مصلای تهران ظهر امروز صدها اتوبوس از مناطق مختلف استان تهران و حاشیه جنوبی آن هواداران حجت الاسلام رییسی را برای شرکت در همایش به مصلای تهران آوردند.

بنا بر اظهارات شرکت کنندگان در این مراسم شب گذشته در مساجد محلات اعلام شد که سه شنبه بعد از نماز ظهر و عصر اتوبوس ها به سمت مصلی حرکت خواهند کرد .

hashieraeis20k1.jpgگزارش میدانی حاکی از آن است که جمعیت حاضر نزدیک به 20 تا 30 هزار نفر بودند که بیشتر آنها به میمنت کناره‌گیری شهردار تهران از کاندیداتوری،توسط اتوبوس های شهری خطوط مختلف تهران به مصلی آورده شده بودند.

با توجه به حجم بالای اتوبوس ها بخشی از آنها در پارکینگ جنوبی استقرار پیدا کرده و بخش دیگر در ضلع شمالی اتوبان و خیابان خرمشهر پارک شده بودند.

این درحالی است که از مساجد مرکزی شهر ون‌هایی برای انتقال هواداران رییسی در نظر گرفته شده بود که آنها در ضلع شرقی مصلی استقرار پیدا کرده بودند.

hashieraeis20k2.jpghashieraeis20k3.jpghashieraeis20k4.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy