Friday, Jun 23, 2017

صفحه نخست » احتمال تصدی یک زن بر وزارت دادگستری در کابینه دوازدهم

Rouhani-cabinet-women2.jpgرادیو زمانه: در رسانه‌های داخلی گمانه‌زنی‌ها درباره اعضای کابینه دولت دوازدهم و میزان مشارکت زنان در دولت بعدی درگرفته است. یکی از نزدیکان رئیس جمهوری اسلامی گفته است بعد از ماه رمضان اعضای کابینه تعیین می‌شوند. احتمال اینکه تصدی وزارت دادگستری را یک وزیر زن به عهده بگیرد وجود دارد.

الهام امین‌زاده، دستیار ویژه رییس جمهور در امور شهروندی درباره انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است:

«رییس جمهور اعلام کرده چینش کابینه را بعد از ماه رمضان انجام می‌دهد. رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییر کابینه کرده‌اند ولی جایی برای هیچکس مشخص نشده و وزرای فعلی هم نمی‌دانند حضورشان تا چند درصد حتمی است».

به گفته دستیار روحانی در امور شهروندی این احتمال وجود دارد که رئیس جمهوری اسلامی زنانی را برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و دادگستری به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

وزیر دادگستری رابط بین دولت و قوه قضائیه است.

مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در دولت یازدهم که به دلیل عضویتش در «هیأت مرگ» همراه با ابراهیم رئیسی، انتقادهایی را متوجه حسن روحانی کرده بود، دو هفته پیش گفته بود که هنوز از او برای حضور در کابینه بعدی دعوت نکرده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy