Thursday, Jun 29, 2017

صفحه نخست » قاسم سلیمانی با ابراهیم رئیسی دیدار کرد

soleimani_Raisi.jpgزمانه ـ سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عصر روز چهارشنبه ۷ تیر با ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و کاندیدای اصولگرایان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار کرد.

این دیدار در مشهد صورت گرفت. رسانه‌های ایران به جز انتشار تصویر جزئیاتی از این دیدار منتشر نکردند.

در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف، دو تن از کاندیداهای اصولگرایان، در برنامه‌های تبلیغاتی خود نام قاسم سلیمانی را به نفع خود مطرح کردند اما بعد بیانیه‌ای از فرمانده نیروی سپاه قدس منتشر شد که در آن تأکید شده بود، قاسم سلیمانی از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت نکرده است. در این بیانیه «هرگونه سوء‌استفاده» از تصاویر و نظرهای قاسم سلیمانی «غیراخلاقی» خوانده شده بود.

در واکنش به این بیانیه، رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران گفت: «بنا بر روش همیشگی سپاه پاسداران، هرگونه موضع‌گیری‌هایی از این دست توسط فرماندهان در موارد مختلف، توسط روابط عمومی و یا سخنگوی سپاه اعلام شده و غیر از آن هر مطلبی فاقد ارزش است و به شدت تکذیب می‌شود.»

ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری رقیب اصلی حسن روحانی، کاندیدای اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان بود اما با نزدیک به ۱۶ میلیون رأی از او شکست خورد. روحانی حدود ۲۳ میلیون ۶۰۰ هزار رأی به‌دست آورد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy