Monday, Jul 31, 2017

صفحه نخست » گزارش سی ان ان از "اوبر ایرانی"؛ در آمد ماهانه ۹۰۰ دلاری برای جوانان

Tyh12909081_small.jpgخیابان های شلوغ تهران 5 برابر بیشتر از خیابان های نیویورک در خود تاکسی جای داده است، موضوعی که پتانسیل قابل توجهی را در اختیار اپلیکیشن های مرتبط در این زمینه قرار می دهد.

به گزارش نامه نیوز، سی ان ان در ادامه این گزارش می نویسد با توجه به تحریم های آمریکا در زمینه حمل و نقل علیه ایران، اسنپ توانست از فرصت تبدیل شدن به بازیگر اصلی پیشرو در زمینه حمل و نقل در ایران به خوبی استفاده کند.

شهرام شاهکار پس از کار و تحصیل در انگلیس و کانادا و بازگشت به ایران در سال 2014 شرکت حمل و نقل اینترنتی اسنپ را راه اندازی کرد.

وی در این باره به سی ان ان می گوید: احساس کردم که بازار توسعه نیافته ای وجود دارد که من می توانم با استفاده از مهارت ها و تجاربی که در خارج از کشور کسب کرده ام برای توسعه آن استفاده کنم.


برنامه اسنپ بر روی سیستم عامل های آی او اس و اندروید قابل نصب است و همچنین بر روی اپل واچ ها. این برنامه برای کاربران خود این فرصت را ایجاد می کند که در کمتر از 5 دقیقه خودروی را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

شاهکار می گوید که شرکتش که مورد حمایت شرکت افریقای جنوبی ام تی ان است در یک سال گذشته با افزایش ماهانه 70 درصدی راننده مواجه بوده است. اسنپ در آن زمان 400 راننده در اختیار داشته است و اکنون تعداد راننده های فعال این شرکت به 120 هزار نفر رسیده است.

اسنپ چهار خدمات در زمینه های مختلف از جمله اسنپ رز را به کاربران ارائه می دهد، در این برنامه راننده های زن در اختیار بانوان قرار می گیرد.

اغلب جمعیت 80 میلیون نفری ایران را جوانان زیر 30 سال تشکیل می دهند و بسیاری از آنان به دنبال شغل هستند. اما با مشغول شدن در اسنپ اکنون درآمد 900 دلاری در ماه در اختیار دارند که درآمدی بالاتر از حد متوسط در ایران است.

اسنپ هم اکنون در4 شهر ایران خدمات ارائه می دهد و به زودی دیگر شهرهای بزرگ ایران را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد.

اسنپ ادعا می کند که 80 درصد از بازار را در اختیار دارد اما خیابان های تهران را به طور کامل در اختیار خود ندارد. دیگر برنامه های مجازی مانند تپسی و کاپرینو نیز بخش دیگری از این خدمات را در اختیار گرفته اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy