Friday, Jul 21, 2017

صفحه نخست » سناتور جان مک‌کین سرطان مغز دارد

John_mccain.jpgپزشکان می‌گویند سناتور مشهور و برجسته آمریکایی جان مک‌کین (John McCain) به سرطان مغز دچار شده است.

به گزارش خبرگزاری 'هیل' (The Hill) خبر بیماری وخیم مک‌کین با موجی از تأسف و اظهار همدردی در میان محافل سیاسی واشنگتن و مردم آمریکا روبرو شده است.

'هیل' امروز پنجشنبه ۲۹ تیرماه در گزارشی می‌نویسد: «دفتر جان مک‌کین دیشب اعلام کرد که پزشکان پس از انجام یک عمل جراحی روی چشم چپ او متوجه شده‌اند که وی اکنون از سرطان مغز رنج می‌برد و این علت اصلی گرفتگی رگ‌های چشم مک‌کین بوده است.

پرزیدنت ترامپ بلافاصله پس از دریافت این خبر با ارسال توئیتی گفته است که «مک‌کین همواره یک مبارز بوده است و من و ملانیا برای سلامتی او و خانواده‌اش دعا می‌کنیم. امیدوارم هرچه زودتر خوب شوی.»

به گفته پزشکان مرکز درمانی کلینیک 'مایو' (Mayo)، این سناتور ۸۰ ساله از یک نوع سرطان بدخیم به نام glioblastoma رنج می‌برد و آنها در حال بررسی نوع درمان او هستند.

مگان (Meghan) دختر مک‌کین ضمن تشکر از همه پیام‌های همدردی با پدرش با ارسال توئیتی گفته است: «شاید تعجب کنید که بدانید در میان خانواده ما تنها کسی که نسبت به این ناراحتی از همه آرام‌تر و خونسردتر به نظر می‌رسد خود پدر من است.»

سناتور جان مک‌کین از ایالت آریزونای آمریکا می‌باشد و ریاست کمیته مهم نیروهای مسلح آمریکا در سنای این کشور را به عهده دارد. وی در سال ۲۰۰۸ کاندیدای ریاست‌جمهوری حزب جمهوریخواه در مقابل باراک اوباما بود.

باراک اوباما با ارسال توئیتی گفته است که «جان مک‌کین یک قهرمان ملی آمریکاست. یکی از مبارزترین انسان‌هایی که من در عمرم دیده‌ام. سرطان نمی‌داند به جنگ چه کسی آمده است.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy