Wednesday, Jul 26, 2017

صفحه نخست » حال عمومی میرحسین موسوی مساعد نیست

2522cdw22py0f_small.jpgکلمه - دختران میرحسین و رهنورد در ملاقات دیشب متوجه شده‌اند آقای موسوی از نوسان شدید فشارخون و سرگیجه شدید رنج می‌برد (سرگیجه ایشان مدت زیادی است که درمان‌نشده و دلایل آن نیز بررسی و مشخص نشده است) و اکنون شدت یافته است. همچنین مشکل کلیه آقای موسوی طولانی و مزمن شده است که نگران‌کننده و نیازمند بررسی عمیق‌تر می‌باشد.

خبر رسیده به کلمه حاکی از آن است که آقای موسوی در ملاقات‌های حدوداً دو ساعت در هفته‌ای با دختران خود ترجیح می‌دهد که از مشکلات جسمی سخنی گفته نشود و ملاحظه روحیه فرزندان را می‌کند اما دکتر رهنورد دیشب تأکید کرده است که حال آقای موسوی در هفته‌های اخیر بخصوص هفته جاری اصلاً مساعد نبوده است به‌گونه‌ای که هنگام راه رفتن باید مدام کنار ایشان حضورداشته باشد که سرگیجه و نوسانات و افت شدید فشارخون موجب حادثه و مشکل جدید نشود.

میرحسین موسوی در پاسخ به گلایه دختران از سکوت پدر درباره سلامتی‌اش گفته است این واقعیت را باید پذیرفت که ما در زندان هستیم.

طبق خبر رسیده، پزشکان مسئول در جریان ناراحتی جسمی میرحسین موسوی، از ماه‌ها پیش قرارگرفته‌اند اما پیگیری و پاسخ مشخصی بابت مسائل ایشان نداشته‌اند.
لازم به ذکر است هفته گذشته، که آقای موسوی برای معاینه چشم به مرکز چشم‌پزشکی منتقل شده است این مشکلات به پزشکان گفته‌شده اما جز معاینات روتین و قول پیگیری هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

در همین حال پزشکان معتمد در مشورت با فرزندان با توجه به گزارش ملاقات دیشب وضعیت سلامتی میرحسین را نگران‌کننده تشخیص داده و بر ضرورت بررسی دقیق، همه‌جانبه و کامل تحت نظر پزشک تأکید کرده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy