Friday, Jul 28, 2017

صفحه نخست » مهدی کروبی به حصر خانگی بازگشت

karroubi.JPGعضو فراکسیون امید مجلس با اعلام خبر مرخص شدن مهدی کروبی، به تشریح طرح پیشنهادی خود برای رفع حصر پرداخت و در عین حال تاکید کرد که باوجود پیگیری‌های متعدد با درخواست نمایندگان برای ملاقات با این همراه محصور جنبش سبز در بیمارستان میسر نشده است.

به گزارش کلمه، مهدی کروبی که روز دوشنبه و در پی عارضه قلبی، از محل حصر خانگی به بیمارستان منتقل شده و روز چهارشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، امروز از بیمارستان مرخص و به محل حصر بازگردانده شد.

در پی بستری شدن مهدی کروبی در بیمارستان، چند نفر از نمایندگان عضو فراکسیون امید مجلس از جمله الیاس حضرتی، محمدرضا تابش، محمود صادقی و احمد مازنی خواستار ملاقات با او شده بودند، که طبق اعلام نمایندگان این دیدار میسر نشد.

الیاس حضرتی در همین باره در گفت‌وگو با ایلنا، با اعلام خبر مرخص شدن حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی از بیمارستان گفت: آقای کروبی مدتی در روزهای گذشته به‌دلیل مشکلات جسمانی و قلبی که داشتند در بیمارستان بستری بودند و صبح امروز بالاخره از بیمارستان مرخص شدند.

ملاقات برای نمایندگان میسر نشد

او در پاسخ به این‌که آیا با درخواست ملاقات چند نفر از نمایندگان عضو فراکسیون امید با کروبی موافقت شد، گفت: این ملاقات علی‌رغم پیگیری‌های فراوان انجام نشد. صبح و شب برای ملاقات با آقای کروبی به بیمارستان رفتم اما در نهایت این ملاقات میسر نشد و امروز هم که ایشان مرخص شدند.

حضرتی برای یافتن راه‌کار رفع حصر هفته آینده با مسئولان دیدار می‌کند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال رفع حصر به‌دلیل مشکلات جسمانی محصورین گفت: هم‌چنان به دنبال این موضوع هستیم و قرار است شنبه و یکشنبه با مقامات مسئول دیدار کنم تا راهی پیدا کنم که این مشکل مرتفع شود.

تشریح طرح پیشنهادی نماینده تهران برای رفع حصر

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به تشریح طرح پیشنهادی خود برای رفع حصر یادآور شد: آن‌چنان که طرحی که در گزارش کار سالانه خود مطرح کرده بودم، می‌توان با صدور مجوز برای انجام ملاقات‌های موردی برای دوستان و اطرافیان محصورین، آهسته آهسته گام‌هایی برداشت.

او توضیح داد: برای اجرای این طرح لازم است به افرادی که هم خود مسئولان و هم آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد قبول داشته باشند، هر از چند گاهی اجازه ملاقات داده شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy