Saturday, Aug 5, 2017

صفحه نخست » آبروریزی موگرینی ندیده ها! سلفی گرفتن نماینده ها در حاشیه مراسم تحلیف

به گزارش تابناک تصاویر ثبت شده در حاشیه مراسم تحلیف که تقلای برخی از نمایندگان مجلس برای گرفتن عکس سلفی با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را نشان می‌دهد، با انتقادهایی در فضای مجازی همراه شده است؛ انتقادهایی که با این پرسش همراه است: «آیا سلفی گرفتن با موگرینی در شان مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران بود؟»

با توجه به سوابق اتفاقاتی که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رخ می‌دهد، ملاحظاتی برای این مراسم در نظر گرفته شده بود. یکی از این ملاحظات، سطح دسترسی به مقامات ارشد کشورهای خارجی بود که به درستی شامل نمایندگان محترم مجلس نیز نمی‌شد و همین موضوع انتقاد یکی از نمایندگان مجلس را در پی داشت.

احمد مازنی نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر در ارتباط با رفتار هیئت رئیسه مجلس با نمایندگان در مراسم تحلیف نوشت: «هیئت رئیسه مجلس راه ارتباط نمایندگان با مهمانان ویژه را در مراسم تحلیف بستند. این یک سلیقه نیست. این یک نوع نگاه به نمایندگان ملت است.» و بدین ترتیب نسبت به اینکه نتوانسته از فاصله‌ای به سایر مهمانان نزدیک‌تر شود، اعتراض کرده بود.

755840_648.jpg

البته این فاصله گذاری به درستی انجام شده و هیات رئیسه مجلس رویکرد هوشمندانه‌ای در پیش گرفته، چرا که تصاویر ثبت و منتشر شده از حاشیه این مراسم نشان می‌دهد برخی نمایندگان مجلس از همان فاصله نیز تمام تلاش خود را برای ثبت عکس با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، به کار بسته‌اند و قید سلفی گرفتن در این مراسم مهم که جهانیان به نظاره‌اش نشسته بودند، را نزده‌اند.

شاید با پیش بینی چنین اتفاقاتی، محدودیت دسترسی به هیات های خارجی لحاظ شده است. تصور کنید شماری از نمایندگان مجلس در حال سلفی گرفتن با شماری از روئسای جمهور و مقامات کشورهای مختلف در میانه این مراسم بودند و صدها تصویر اینچنینی ثبت می‌شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy