Wednesday, Aug 30, 2017

صفحه نخست » عکسی رمانتیک از بهاره رهنما و همسرش جدیدش در حافظیه

344972_828.jpg

«بهاره رهنما» شاید بدلیل عکس‌العمل یا ابراز عقیده تصاویر عروسی‌اش را منتشر کرد

شهلا لاهيجي - اولین ناشر زن ایران - ستاره اسكندري و كمند اميرسليماني بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور در گفتگوهاي جداگانه با انصاف نيوز نقطه نظر خود را در رابطه با عكس‌هايی که بهاره رهنما در مراسم ازدواج مجدد خود منتشر کرده است، بیان کردند.

اشتراک تصاویر خصوصی ناشی از یک عکس‌العمل است

«شهلا لاهيجي»، مدير انتشارات «روشنگران» در بخش كوتاهي از گفت‌وگوي مفصلش با انصاف نيوز انتشار تصاویری خاص برخي زنان از سوی خودشان را «اگزاجره» توصيف كرد و گفت: اين‌ها نماينده‌ي كل زنان ايراني نيستند؛ مگر اكثريت زنان ايراني اين كار را مي‌كنند؟!

این نویسنده، مترجم و ناشر ایرانی در پاسخ به پرسشی درباره‌ي تابوشكني با انتشار عكس‌هاي خاص برخي هنرپیشه‌ها همچون بهاره رهنما و گلشيفته فراهاني، گفت: اين‌ها فرق دارند. در برخی موارد ممکن است این اقدام ناشی از یک عكس‌العمل باشد و فرد بخاطر اعتراض به ممنوع‌الكاري يا ابراز عقيده دست به انتشار برخی تصاویر از خود بزند!

اشتراک عکس خصوصی در فضای مجازی، واکنش به همراه دارد

در همین حال ستاره اسكندري - بازیگر سينما - نیز گفت: صحبت در اين باره را به صلاح نمي‌دانم!

او در عين حال عنوان کرد: هرچند اگر من عكس‌هاي خصوصي خود را در دنياي مجازي در صفحه‌ي عمومي به اشتراك بگذارم بی‌تردید بايد منتظر واكنش هم باشم؛ اگرچه بشدت مخالف فحاشي و هتاكي هستم.

این بازیگر سینما اضافه كرد: در چنين مواقعي تأكيدگذاري و توجه بيش از حد به اين ماجراها ممكن نتيجه‌ي عكس بدهد و موجب تشنج آدم‌ها بشود.

«نامهرباني مردم» «ضعف فرهنگی» دليل قضاوت‌هاي مجازي

كمند اميرسليماني - هنرپيشه‌ي سينما - هم در اظهارنظری كوتاه به خبرنگار انصاف نيوز گفت: انتشار عكس‌هاي خانم «بهاره رهنما» كاملا موضوعي شخصي و به خودشان مربوط است.

او، قضاوت‌هاي صورت گرفته در دنياي مجازي را نوعي ضعف فرهنگي دانست و اظهار کرد: متاسفانه بين مردم ما فرهنگ بدي جا افتاده است كه به خود اجازه مي‌دهند راجع به هرچيزي اظهارنظر كنند.

امیرسلیمانی با تأکید بر این که «فرهنگ‌سازي بايستي از خانواده‌ها شروع شود»، یادآور شد: بچه‌ها باید در کانون خانواده بیاموزند كه زود قضاوت نكنند.

1504165972150.jpgاین هنرپیشه، «نامهرباني مردم» را دليل قضاوت‌هاي مجازي توصيف كرد و افزود: وقتي آدم‌ها همديگر را دوست نداشته باشند، به يكديگر اعتماد نداشته باشند، اين مشكلات بوجود مي‌آيد. مردم بايد ياد بگيرند در صورت قضاوت نادرست، آن را بلند بازگو نكنند و به هم احترام بگذارند.

«آيا افراد مشهور مي‌توانند عكس‌هاي خصوصي خود را حتي به بهانه‌ی تابوشكني منتشر كنند يا اينكه بهتر است دست به خودسانسوري بزنند؟!» اين پرسش خبرنگار انصاف نيوز از كمند اميرسليماني بود که او پاسخ داد: «خودشان مي‌دانند! ربطي به هنرمند و غيرهنرمند هم ندارد. هركس به قضاوت ديگران اهميت ندهد، راحت‌تر زندگي مي‌كند و اگر قضاوت ديگران براي او اهميت داشته باشد، زندگي بر او سخت خواهد گذشت!»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy