Monday, Sep 4, 2017

صفحه نخست » ارتقای مقام یک «ژن خوب» به صنعت نفت هم رسید

948w53636355z1c6_small.jpgتقاطع - "مصطفی جشن‌ساز" فرزند "سیف‌الله جشن‌ساز" (مدیرعامل اسبق شرکت ملی نفت و شرکت نفتی نیکو) با حکم "حمیدرضا گلپایگانی" مدیرعامل "شرکت حفاری شمال" به سمت مدیر خدمات فنی این شرکت زیرمجموعه شرکت نفت منصوب شد. مصطفی جشن‌ساز هم‌چنین با حفظ سمت مدیریت خدمات ویژه حفاری "شرکت حفاری شمال" را نیز بر عهده خواهد داشت.

سیف‌الله جشن‌ساز از مدیران مورد اعتماد بیژن زنگنه، وزیر نفت جمهوری اسلامی است و اخیرا با وجود اعلام بازنشستگی، به عنوان نماینده وزارت نفت در جنوب برای قراردادهای IPC تعیین شده است.

وی هم‌چنین در مقام مدیرعامل "نیکو" از حامیان اصلی واگذار کردن نفت به بابک زنجانی بود و نام او نیز مدتی در این پرونده فساد بزرگ به چشم می‌خورد.

«ژن خوب» در صنعت حفاری!

همچنین کانال تگرامی «از نفت چه خبر؟» در مطلبی با امضای «دارنده یک ژن بد» نوشت: خدا رو شکر طی روزهای اخیر تعریف جدیدی از واژه " آقازاده" بودن در پیش رویمان باز شد!

تا دیروز اگر پدری داشتی که از پست و مقامی بالا در دم و دستگاه دولت برخوردار بود لایق این کلمه می‌شدی و می‌توانستی از امتیازات ویژه این جایگاه استفاده کنی، اما گویا علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد باید چیز دیگری نیز در وجود خودت داشته باشی!

از قدیم الایام و از زمانی که به یاد داریم تمام خصوصیات فردی را مربوط به "ژن" می‌دانستند اصلا این"ژن "ها تمام مسئولیت شان این بود که اگر پدر و مادر در راس دولت بودند سریع خودشان را به فرزند منتقل کنند؛ وگرنه به عقیده خود جامعه پزشکی هم فایده و خاصیت دیگری نداشتند!

با احترام و اعتمادی که به جامعه پزشکی داریم این عقیده آن‌ها را نصب العین خود تا به حال قرار دادیم؛ اما نمی‌دانم چرا وقتی به رتبه‌های برتر کنکور و آزمون‌ها و المپیاد‌ها نگاهی می‌اندازیم اکثر نخبگان ژن بیسوادی را از پدر و مادر خود نگرفته‌اند!

به نظر می‌رسد "ژن "‌ها هم به فناوری‌هایتکی دست یافتند و قبل از انتقال از شرایط پدر و مادر استعلام گرفته و بعد منتقل می‌شوند!

هرچقدر هم پست و درجه بالاتر باشه مانند این رم‌های با کیفیت و البته گران این انتقال سریع تر می‌گیرد!

البته بندگه به کشف جدیدی از علم "ژنتیک " دست یافته‌ام که بی‌مزد و منت آن را در اختیار بشریت قرار می‌دهم؛ طبق تحقیقات و آزمایشات متعددی که انجام داده‌ام به این نتیجه رسیده‌ام که پست و مقام والدین نیز بر کیفیت انتقال "ژن" تاثیر گذار است!

به گونه که اگر پدر شما سابق بر این مدیر عامل شرکت ملی نفت بوده باشد "ژن"‌ها به صورت اتوماتیک سریع منتقل شده و باعث می‌شوند در همان صنعت شما نیز مدیر شوید! نمونه اخیر آن را هم می‌توان به فرزند جناب آقای "ج" که البته در صنعت حفاری هم دستی بر آتش داشته اشاره کرد، اکنون فرزند آقای"ج" نیز ادامه‌دهنده راه او در حفاری شمال است تا پیشه پدر را به بهترین نحو نسل به نسل از طریق "ژن"منتقل نمیاد!

ما هم که از پدر و مادرمان تنها "ژن" صبر و منتظر ماندن به امید وضعیت بهتر را دریافت کرده‌ایم!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy