Thursday, Oct 26, 2017

صفحه نخست » سرتان را فعلا با نماينده ى يزد گرم كنيد تا سوژه هاى دندان‌گيرترى پيدا كنيم!؛ ف. م. سخن

5258A213-E2D8-42ED-97A3-A69B650A54F5.jpegحكايت راه ندادن نماينده ى منتخب زرتشتى به شوراى شهر يزد، سوژه ى جديدى شده كه سرِ ما ملت بيكار با آن گرم شود و شاهد بزن بزن آرتيستى آقايان در صحنه ى سياست ايران باشيم.

به قول معروف شوراى شهر يزد چيست كه كله پاچه اش چه باشد! حالا موضوع اگر رييس جمهورى يى چيزى بود باز ارزش سر به سر گذاشتن با حكومت داشت.

من در متن خبرها، به خبر علاقمندى گردشگران خارجى به پشمك ايرانى، بيشتر علاقه دارم تا خبر جنگ و جدال لاريجانى با شوراى نگهبان براى تاييد صلاحيت نماينده ى زرتشتى شوراى شهر يزد.

آقايان بهتر است به دنبال سوژه هاى جديدتر و دندان گيرترى باشند تا نشان دهند در ايران اسلامى، دمكراسى و اختلاف نظر وجود دارد.

دعوا، بايد اساسى باشد تا مردم كنار خيابان به تماشاى آن بايستند. اين كه يك نفر درِ گوش كس ديگرى بزند و بگويد چون تو مسلمان نيستى نمى توانى بروى براى كشيدن خيابان و درست كردن پارك نظر بدهى به تنهايى جالب و جذاب نيست. دعوا بايد حداقل در سطح وزيران و هيات دولت باشد تا تماشايى شود.

به هر حال بايد بگوييم كه با اين نيمچه دعواى بى اهميت، حواس ما از بزرگى چون حضرت آيت الله العظمى امام خامنه اى پرت نخواهد شد، و در مملكت، حتى اگر كتك كارى در سطح سران حكومت و صاحبان قدرت هم بشود، نگاه ما از سمت آن عظماى اعظم منحرف نمى گردد و تا جايى كه بتوانيم، كل حاكميت او را نشانه خواهيم گرفت، و تبهكارى هاى كل حكومت او را در نظر خواهيم داشت.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy