Friday, Oct 27, 2017

صفحه نخست » هشدار مسئولین امنیتی در مورد اغتشاش در روز کوروش

Cyrus-Day22.jpgرادیو فردا: پس از انتشار گزارش‌هایی درباره ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به برخی شهروندان برای ممنوعیت حضور در مراسم روز کوروش، شاهنشاه هخامنشی، خبرگزاری مهر به نقل از «یک مقام امنیتی» ناشناس از احتمال «ایجاد اغتشاش» و «هرج و مرج» در این مراسم خبر داد.

این خبرگزاری، روز پنج‌شنبه، به نقل از«یک مقام امنیتی» که نامش اعلام نشده، مدعی شد که گروه سازمان مجاهدین خلق قصد «ایجاد اغتشاش و هرج و مرج» در هفته آینده و به مناسبت بزرگداشت یکی از پادشاهان ایران باستان را دارند.

این مقام امنیتی مدعی شد، درگیری با نیروهای انتظامی و گرفتن فیلم و عکس برای انتشار در رسانه‌های به گفته ی او منافقین و همچنین کُشته سازی از این درگیری‌ها، از دیگر تلاش های این گروه در این روز خواهد بود.

سال گذشته به دنبال تجمع هزاران تن برای شرکت در مراسم گرامیداشت در پاسارگاد، آرامگاه کوروش، شمار زیادی از تجمع‌کنندگان بازداشت شدند.

رادیو فردا از سوی مخاطبان خود تصاویری از نمونه پیامک‌هایی را دریافت کرده است که در آنها گفته شده هرگونه حضور در آنچه که "تجمع غیرقانونی" در پاسارگاد به مناسبت هفتم آبان توصیف شده، پیگرد قضایی درپی خواهد داشت.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy