Friday, Oct 27, 2017

صفحه نخست » بیش از ۲۳۰ مصدوم در دربی تهران + تصاویر!

52d522323v52_small.jpgکیهان لندن

- اورژانس تهران اعلام کرد ده‌ها تماشاگر و تعدادی عکاس و خبرنگار در دربی مصدوم و مجروح شدند.
- چهار نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.
- پلیس می‌گوید بازی در ارامش و امنیت برگزار شد.

پس از پایان مسابقه دو تیم استقلال پرسپولیس در تهران، حسین رحیمی رییس پلیس تهران با قدردانی از هواداران عنوان کرد که با تمهیدات پیش‌بینی شده این بازی در کمال امنیت و آرامش برگزار شد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که در درگیری‌هایی بیش از ۲۳۰ تماشاگر مجروح و مصدوم شدند.

عصر پنج‌‏شنبه، چهارم آبان‌ماه، در استادیوم آزادی تهران دربی جنجالی تهران برگزار شد که با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد، اما پیش از شروع بازی و هم در حین مسابقه و هم پس از پایان بازی ده‎ها تماشاگر با یکدیگر درگیر شدند و به هم سنگ و چوب و اشیاء مختلف پرتاب کردند.

در این میان تعدادی از بازیکنان و عکاسان و خبرنگاران مصدوم شدند.

masdoomderbyKL1.jpgmasdoomderbyKL3.jpgاورژانس تهران اعلام کرد، ۲۲۹ نفر از تماشاگران به اورژانس مراجعه کردند که حال چهار مصدوم مساعد نبوده و به بیمارستان فیاض‌‏بخش تهران منتقل شدند.

گزارش‌های غیررسمی حاکی از آن است که تعدادی دختر نیز با لباس پسرانه دستگیر شدند. در ایران ورود زنان به استادیوم‌ها ممنوع است، اما همواره تعدادی از آنها تلاش می‌کنند با هر ترفندی به ورزشگاه وارد شوند.

در روی سکوها یک هوادار پرسپولیس در پی برخورد سنگ به سرش، بیهوش شد و به خارج زمین انتقال داده شد.

masdoomderbyKL4.jpgmasdoomderbyKL2.jpgپیش از شروع بازی نیز تعدادی از تماشاگران در حین ورود به داخل استادیوم با هم درگیر شدند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy