Tuesday, Jan 2, 2018

صفحه نخست » سخنان یک آدم فرهیخته حکومتی با مردم عزیز ایران!

Eslaahtalabiف. م. سخن - خبرنامه گویا

مردم عاقل و با فرهنگ ایران

بسیار خوشحال ام که شما مردم عزیز و نازنین ایران نشان دادید که اعتراضاتی دارید، و این اعتراضات را شجاعانه بیان می نمایید.

بدون تردید ما جمهوری اسلامی را ساخته ایم تا مردم بتوانند از مشکلات خود سخن بگویند و در صورت لزوم به خیابان ها بیایند.

اکنون شما چون دو روز در اجابت خواسته هایتان دیر شد ناگهان به خیابان ها ریختید و به جناح تندرو که رییسی را می خواست رییس جمهور کند، و به ما که روحانی را می خواستیم رییس جمهور کنیم نشان دادید که دو روز تاخیر هم در بر آورده کردن خواسته هایتان زیاد است و ماها باید خواسته های بر حق شما را حداکثر یک روزه بر آورده کنیم.

خب. راه پیمایی و اعتراض دیگر بس است. الان عده ای خرابکار ضد اصلاحاتِ طرفدار خشونت، که بسیار لات و لمپن نیز می باشند و در شعارهایشان به همه فحش می دهند و امریکا هم از آن ها حمایت به عمل می آورد به صفوف شما که همواره خواهان اصلاحات بوده اید وارد شده و به نام مردم ایران شعارهای بی تربیتی می دهند.

مراقب باشید که گول آن ها را نخورید و گول ما را بخورید! چه معنی دارد که منافقین خلق و رضا پهلوی از شما حمایت می کنند؟ چقدر زشت است که هر کس از راه می رسد یک چیزی در حمایت از حرکت اعتراضی-اقتصادی شما می گوید و چیزی نمانده که فردا اسراییل خونخوار هم به پشتیبانی از شما بر خیزد.

شما عزیزان مواظب باشید که اولا شعار بی تربیتی ندهید و لات بازی در نیاورید و ماشین پلیس آتش نزنید و خواسته های بر حق خود را از طریق ما و دکتر محمد رضا عارف و عباس عبدی که مدت ها در زندان بوده و زجر کشیده ی بعضی آقایان می باشد به گوش مسوولان جمهوری اسلامی برسانید و بدانید که امریکای جنایتکار هواپیمای مسافربری ما را سرنگون نموده و واسه همین خیلی بد و آدمکش می باشد و ایرانیان را دوست نمی دارد و ایرانیان را فقط ما اصلاح طلبان دوست می داریم و ان شاءالله روزی خواهد رسید که میر حسین موسوی رییس جمهور و سید محمد خاتمی که الهی قربانش برویم نخست وزیر ما خواهد شد و حالا اگر نخست وزیر هم نداریم شما کلید نکنید بالاخره یک چیزی خواهد شد.

فقط شما ساکت شوید و حرف نزنید و فریاد نزنید و خفه شوید و بگیرید بتمرگید مگر کاه و یونجه تان زیاد شده که جفتک می پرانید و بگذارید ما داریم آرام آرام، به شکل مهاتما گاندی، گاماس گاماس کارها را پیش می بریم و تا پنج دهه ی دیگر همه چیز درست و رو به راه خواهد شد و ایران مثل سوریه و لیبی کلنگی نخواهد شد.

نشود آن طور که در لیبی شد و الان مردم می خواهند سیف الاسلام قذافی بیاید سرِ کار یا چرا راه دور برویم بشود مثل ایران خودمان که همه می گویند نور به قبر شاه ببارد و قربان صدقه ی رضا شاه می روند، شما فردا که ما به سوریه پناهنده شدیم برگردید بگویید نور به قبر اصلاح طلبان حکومتی ببارد و خدا پدر سید محمد خاتمی و آیت الله خامنه ای را بیامرزد که قدرشان را ندانستیم.

پس حالا، تا اینان هستند قدرشان را بدانید و بنشینید در خانه هایتان تا ما کارها را در آرامش راس و ریس نماییم.

زنده باد میر حسین
زنده باد خاتمی شکلاتی
زنده باد اصلاح طلبی ماندلاوار
مرگ بر امریکا و اسراییل و اذناب آن ها

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy