Tuesday, Jan 16, 2018

صفحه نخست » معاون فرهنگی وزیر علوم: آزادی بیش از ۹۰ درصد دانشجویان بازداشتی تجمعات اخیر

Gholamreza_Ghafari.jpgایسنا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از آزادی بیش از ۹۰ درصد دانشجویان بازداشتی تجمعات اخیر خبر داد و گفت: با جدیت پیگیری وضعیت دانشجویانی که هنوز آزاد نشده‌اند نیز هستیم.

دکتر غلامرضا غفاری در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب که آمار دقیقی از دانشجویان در بازداشت نداریم، اظهار کرد: بسیاری از دانشجویان بازداشتی تجمعات اخیر آزاد شدند، اگر چه آمار دقیقی از تعداد دانشجویان در بازداشت نداریم؛ اما یقینا تعداد این دانشجویان محدود است و در تلاش هستیم این دانشجویان نیز به‌زودی آزاد شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر مقدمات آزادی دانشجویان بازداشتی از طریق مراجع ذی‌ربط و وزارت علوم در حال انجام است، امیدوار هستیم به زودی این دانشجویان نیز آزاد شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم خاطر نشان کرد: متاسفانه آزادی این تعداد دانشجویان بازداشتی تا قبل از شروع امتحانات پایان ترم محقق نشد و برنامه امتحانی بسیاری از دانشگاه‌ها یا تمام شده و یا در روزهای پایانی قرار دارد.

دکتر غلامی به آزادی بیش از ۹۰ درصد دانشجویان بازداشتی تجمعات اخیر اشاره کرد و گفت: ما پیگیر آزادی سایر دانشجویان نیز هستیم، اما زمان و پروسه آزادی این دانشجویان بر عهده نهادهای دیگر است و ما فقط پیگیر به نتیجه رسیدن مقدمات آزادی این افراد هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیشتر دانشجویان بازداشتی اتفاقات اخیر از دانشگاه تهران بودند که خوشبختانه اکثر آن‌ها آزاد شده‌اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy