Monday, Feb 26, 2018

صفحه نخست » كيهان: حسن روحانی، كج فهم، كم عقل و ديوانه

kayhan_022618.jpgروزنامه کیهان امروز در ستون گفت و شنود خود با اشاره مستقیم به سخنان حسن روحانی در جشنواره خوارزمی و البته بدون نام بردن از او، توهین کم سابقه ای را نثار رییس جمهور کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»، این روزنامه در ستون گفت و شنودش، که معمولاً به قلم مدیرمسئولش حسین شریعتمداری نوشته می شود، نوشت:

گفت: این کدام آدم کج‌فهم و کم‌عقلی بوده که گفته است با گذاشتن یک جلد قرآن توی داشبورد ماشین، آن ماشین اسلامی می‌شود؟!

گفتم: به حق چیزهای نشنیده! تا حالا هیچ بنی‌بشری چنین ادعای بی‌پایه و اساسی نکرده است!

گفت: کدام دیوانه‌ای گفته است علوم ریاضی و فیزیک به دو شاخه اصولگرایانه و اصلاح‌طلبانه تقسیم می‌شوند؟!

گفتم: جل‌الخالق!! تاکنون نه فقط هیچ آدم با‌شعوری بلکه هیچ دیوانه‌ای هم چنین ادعایی نکرده است!

گفت: پس چرا در جشنواره خوارزمی گفته شده بعضی‌ها چنین نظراتی دارند؟!

گفتم: شخصی قرار بود در مجلسی سخنرانی کند ولی مطلب تازه‌ای نداشت. با صدای بلند به خودش گفت؛ امروز یک آدم مست در یکی از خیابانها با چاقو چند نفر را مجروح کرده است و... بعد وقتی پشت تریبون رفت گفت؛ شنیده شده که امروز... یکی از مستمعین گفت؛ در آن خیابان که هیچ خبری نبود! و طرف گفت؛ من با گوش خودم شنیدم! پرسید از کی؟ گفت؛ به کسی نگویی‌ها، از خودم!»

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

اشاره کیهان به سخنان اخیر حسن روحانی رییس جمهور است که از برخی تقسیم بندی های نادرست در علوم انتقاد کرده بود. رییس جمهور دو روز پیش در جشنواره خوارزمی با انتقاد از برخی تقسیم بندی های نادرست و تاکید بر اینکه «قطعاً علم اسلامی و غیراسلامی شبیه همدیگر است و تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد، بلکه اهداف فرق دارد» گفته بود: «این‌که شما یک قرآن در داشبورد خودرو بگذارید که خودروی اسلامی نمی‌شود.»

روحانی همچنین گفته بود: «علم به نوع تفکر و ایدوئولوژی وصل نمی‌شود. در کشور جناح‌بندی داریم اما نمی‌توانیم بگوییم علم ریاضی اصوگرایان و علم ریاضی اصلاح‌طلبان. علم مرز نمی‌شناسد عده‌ای در کشور سال‌ها فیزیک و شیمی اسلامی درست کردند، مقصود چیست؟»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy